Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kkkaren schreef:je krijg echt wel van te voren iets kalmerends hoor...Nou, de twijfel wordt er zo niet minder op, maar dat had ik ook niet verwacht. Iedereen heeft zijn eigen verhaal en aan beiden kleven dus voor- en nadelen, zowel tijdens de operatie als daarna.
Misschien dat het scheelt dat het een ingreep is die niet lang duurt, dat dan de nawerkingen van de narcose minder zijn. Vwb de voor- en nadelen tijdens ga ik toch richting algehele narcose omdat ik me ook wel snel in paniek zie raken daar.
Ik vind het wel een goede tip van Tienus63 om het infuus al op de zaal in te brengen. Vwb het prikken ben ik niet zo bang, maar ik weet dat ik erg slecht te prikken ben. Vaak lukt het niet om in mijn arm te prikken en moeten ze gaan 'graven' of in mijn hand prikken.
Ik zal blij zijn als het voorbij is.....
Kkkaren schreef:Nou, de twijfel wordt er zo niet minder op, maar dat had ik ook niet verwacht. Iedereen heeft zijn eigen verhaal en aan beiden kleven dus voor- en nadelen, zowel tijdens de operatie als daarna.
Misschien dat het scheelt dat het een ingreep is die niet lang duurt, dat dan de nawerkingen van de narcose minder zijn. Vwb de voor- en nadelen tijdens ga ik toch richting algehele narcose omdat ik me ook wel snel in paniek zie raken daar.
Ik vind het wel een goede tip van Tienus63 om het infuus al op de zaal in te brengen. Vwb het prikken ben ik niet zo bang, maar ik weet dat ik erg slecht te prikken ben. Vaak lukt het niet om in mijn arm te prikken en moeten ze gaan 'graven' of in mijn hand prikken.
Ik zal blij zijn als het voorbij is.....