Misschien dat iemand mij kan helpen?
Ik ben deze week bij de huisarts geweest voor een hele reeks aan klachten.
Ik ben al 2 - 3 jr verschrikkelijk moe. Echt intens moe. Als ik mijn bed uitkom, zelfs na een nacht van 8 of 14 uur, het maakt niet uit. Ik sta er dus letterlijk mee op en ga er mee naar bed. Ook loop ik al lange tijd met hoofdpijn. Ik ben in al die jaren wel vaker naar mijn oude huisarts geweest, maar die deed er niets aan.
Ik heb van alles al geprobeerd, voeding aanpassen, nog actiever gaan leven, juist rustiger aan doen, eerder/later naar bed vroeger/later opstaan, naar opticien ivm ogen, etc.
Nu is het deze week alleen nog maar erger geworden... nog veel vermoeider en nog meer vage klachten
Verder heb ik regelmatig keelpijn, zere spieren, zere huid, soms last van duizeligheid en sinds deze week verminderde eetlust en wordt ik misselijk bij bepaalde geurtjes of als ik aan bepaalde etenswaren denk, zelfs waar ik stapelgek op was.
Ik ben niet zwanger, ik heb inmiddels 2 x een zwangerschapstest gedaan en ze zijn beiden negatief (niet zwanger dus).
Ik heb 5 paarden, zij staan allemaal op dezelfde plek en ik reed er maar 2 van en zij zijn echt mijn alles.
Maar... ik ben er al een week!

Gelukkig verzorgt mijn vriend de paarden meer dan goed, maar dit is gewoon niet normaal meer!
Ook mijn moeder en vriend maken zich ernstige zorgen.
Ik ben zeker geen type dat snel naar een arts gaat of zich van allerlei dingen in haar hoofd haalt van wat ik zou kunnen hebben.
Nu ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis om mijn bloed te laten onderzoeken, maar ik ben daar echt als de dood voor.
Dat is ook de enige reden dat ik nooit verder doorgedramd heb, bij mijn eigen huisarts.
Ik weet, het is natuurlijk niet aan mij of aan jullie om een diagnose te stellen en jullie en ik kunnen dat ws ook niet, maar toch ben ik erg benieuwd of iemand enig idee zou kunnen hebben van wat ik onder leden zou kunnen hebben.. want dit is echt gekmakend!
Veroordeel me alsjeblieft niet, want ik heb het er echt moeilijk mee...