Ben benieuwd, wil dat ook wel eens proberen aangezien ik geen spierwitte tanden heb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karoliefje_ schreef:Ik zou ze alleen laten bleken als ze écht heel erg geel zijn!
_Anne schreef:Tja.. mijn tanden zijn ooit witter gemaakt toen mijn beugel eruit gingDat gebeurd standaard. Want waar het plaatje gezeten heeft is het winter en anders heb je van die vierkantjes.. Weet niet hoe het toen witter gemaakt is.. Maar om hiervoor een beugel te laten zetten is ook zoiets
Maar anders gewoon even bij je tandarts informeren
Karoliefje_ schreef:_Anne schreef:Tja.. mijn tanden zijn ooit witter gemaakt toen mijn beugel eruit gingDat gebeurd standaard. Want waar het plaatje gezeten heeft is het winter en anders heb je van die vierkantjes.. Weet niet hoe het toen witter gemaakt is.. Maar om hiervoor een beugel te laten zetten is ook zoiets
Bij mij is het dus niet gebleekt. en toen mijn plaatjes beugel eruit ging waren op de plekken waar die plaatjes hadden gezeten niets witter dan de rest van mijn gebit.
Kieffer schreef:Dus wie heeft de gouden tip?
Ymke schreef:De tandpasta Pearl Drops (die was het toch?) schijnt iets of wat te helpen.
_Anne schreef:Tja.. mijn tanden zijn ooit witter gemaakt toen mijn beugel eruit gingDat gebeurd standaard. Want waar het plaatje gezeten heeft is het winter en anders heb je van die vierkantjes.. Weet niet hoe het toen witter gemaakt is.. Maar om hiervoor een beugel te laten zetten is ook zoiets