Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pubelia schreef:ik val van het paard val ik altijd met mn ogen open.
Misser schreef:Lenzen. Ik zie met een bril te weinig aan de zijkanten om fijn te kunnen rijden. Ik voel me sowieso onzeker met bril. En dan niet qua andere mensen of dat ik er niet uitzie, maar omdat je gezichtsveld beperkter is dan.
pubelia schreef:maar mijn vraag is wat is beter bij het paard rijden, vooral als iemand (net zo als ik ) met mn ogen open val....
pubelia schreef:Misser schreef:Lenzen. Ik zie met een bril te weinig aan de zijkanten om fijn te kunnen rijden. Ik voel me sowieso onzeker met bril. En dan niet qua andere mensen of dat ik er niet uitzie, maar omdat je gezichtsveld beperkter is dan.
Ik meot zeggen ik heb altijd een bril en ik vind dit bij mezelf passen, ik vind mij zonder bril iets missen. Ik kan ook niet zeggen dat ik om me heen dus langs me bril vaak kijk. maar af en toe kom ik idd boven en onder stukjes bril te kort....
Charmotte schreef:Toen ik nog een bril had, en we reden 's winters in de binnenbak, en we moesten halt houden op het midden, besloeg me hele bril altijdniet echt handig
Karin schreef:Ik denk dat dat heel persoonlijk is. De een vindt lenzen fijner, de ander een bril. En verder heb je zoveel verschillende soorten lenzen - de een zweert bij harde lenzen, de ander bij zachte en weer een ander bij (zachte) maand-, week- of daglenzen.
Ik zou iig geen bril meer willen nu ik al 18 jaar lenzen heb (waarvan 14 jaar maandlenzen). Tenzij daar een medische noodzaak voor is, maar dan zou ik hoogstwaarschijnlijk nog eerder laten laseren.