Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cookies schreef:Ja dat kan. Het haar kan ook van structuur veranderen door "de pil" Dat heb ik gehad.
knightloekie schreef:heej bokt ook weer gevonden![]()
![]()
ik heb dat ook gehad..
Ik had vroeger pik zwart en super stijl haar.. Mijn haar is steeds lichter geworden en toen ik 12 was kreeg ik krullen.. Ik kon wel gekruist zijn met een negerRond mijn 20ste zijn mijn krullen minder geworden. Maar ik heb de krullen met een permanent vloeistof laten verwijderen bij de kapper. Nu zijn ze weg en heb ik alleen nog maar slag als ik dat wil
Kimberley77 schreef:Yep, er wordt gezegd dat elke 7 jaar van je leven een grote verandering plaatsvind. Geen idee hoe oud je dus bent, maar reken zelf maar ff uit
Ik heb alle soorten haar al gehad, heel erg blond geboren met pijpekrullen, haar werd donkerblond en stijler. Erg dik en veel haar met een slag, toen weer erg stijl en hangend, zag er niet uit met dat dikke har, hihi en nu beginnen de krullen er weer in te komen.
kadans16 schreef:knightloekie schreef:heej bokt ook weer gevonden![]()
![]()
ik heb dat ook gehad..
Ik had vroeger pik zwart en super stijl haar.. Mijn haar is steeds lichter geworden en toen ik 12 was kreeg ik krullen.. Ik kon wel gekruist zijn met een negerRond mijn 20ste zijn mijn krullen minder geworden. Maar ik heb de krullen met een permanent vloeistof laten verwijderen bij de kapper. Nu zijn ze weg en heb ik alleen nog maar slag als ik dat wil
Ha maartje!! Hoe gaat t met je kleine meisje? Heb je nog helemaal niet kunnen feliciteren!