Wahaa, hier een daar een grijs haartje, ik ben nog maar 21!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Wahaa, hier een daar een grijs haartje, ik ben nog maar 21!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-06 14:03

Zie titel *schaam*
Ik heb echt wel heel dik haar, véél haar ook, van zichzelf donkerbruin, maar hier en daar zit er een grijs haartje door. Heb het heel lang vrij constant geverfd en nu dus een tijdje niet, dus misschien was het al lang zo, ik weet het niet. Maar dit is toch niet normaal?!!! *rent naar drogist om haarkleuring te kopen*

Roane

Re: Wahaa, hier een daar een grijs haartje, ik ben nog maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 14:04

Oei, maak je je veel zorgen? Vork
hehe, raar..

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 14:07

Wanneer ik mijn haar niet verf ben ik grijzer dan grijs. Ik heb heel donkerbruin haar. Vroeger Knipoog rukte ik de grijze haren er nog uit, maar dat heb ik toen maar opgegeven. Lang leve de haarverf, al vind ik wel dat het een tijdrovend klusje is en dat om de 4 weken Huilen .

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-06 14:08

Maar jij bent even wat ouder dan ik, op die leeftijd kan ik er ook wel mee leven als ik grijzig word Tong uitsteken

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 14:18

Clown Ik vond mijn 1ste grijze haar op mijn 16 e Bloos, die heb ik er toen natuurlijk vlug uitgetrokken Knipoog

Daarna zag ik pas weer vanaf ca 20e hier en daar een grijze haar, boven mijn oren/ langs mijn slapen, maar heb bijna altijd mijn haar los, dus viel niet op Knipoog

Nu ben ik 27 jr en heb ik er denk ik aan beide kanten een stuk of 10/ 20 ?! (kan ook meer zijn Bloos ) --> maar t gaat dus niet zo heel snel gelukkig Bloos maar nu dus toch maar een verfje (zo'n 30 x wassen spul ivm geen uitgroei) erin Ja, want als ik mijn haar omhoog/ vast doe dan zie je de haren ondertussen echt wel duidelijk zitten Nors opkijken

Mijn moeder was al mega grijs met 25 jr dus heb nog geluk Nagelbijten / Gniffelen Mijn zus had ook al iets meer grijs op mijn leeftijd en nu met 33 jr is t eigenlijk al behoorlijk grijs (maar zij heeft ook heel donker haar van zichzelf dan valt t denk ik ook meer op ?!)

idd LANG LEVE VERF Afgod

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 15:50

Ik ken iemand die al op zn 12e grijze haren kreeg Nagelbijten / Gniffelen
Dusja het kan wel..

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 15:53

Ik begon op mijn 18e al grijs te worden.Het zit bij mij in de familie.Mijn opa van vaders kant, was met 25 al wit.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 15:55

*rent naar de speigel*

neee nog niets te vinden.

waarschijnlijk is dat één van de voordelen van blond haar hebben.
ben 36 heb al wat vriedinnen die al echte grijze postduiven aan het worden zijn.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-06 21:48

Heb zojuist een behoorlijk rode haarverf erin gesmeerd, wel leuk geworden. Maar echt gerust ben ik er niet op.
Ben wel enorm opgelucht dat er meer bokkers zijn met dit beetje vreemde probleem Haha!

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 21:49

Ik heb er ook zo nu en dan eens 1 of 2, en ik ben 18 Bloos
Ach, zolang ik niet compleet grijs word zit ik er niet mee Haha!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 23:57

grid schreef:
Nu ben ik 27 jr en heb ik er denk ik aan beide kanten een stuk of 10/ 20 ?! (kan ook meer zijn Bloos ) --> maar t gaat dus niet zo heel snel gelukkig Bloos maar nu dus toch maar een verfje (zo'n 30 x wassen spul ivm geen uitgroei) erin Ja, want als ik mijn haar omhoog/ vast doe dan zie je de haren ondertussen echt wel duidelijk zitten Nors opkijken

Ben jij 27?!? Dat had ik je echt niet gegeven Haha! Bloos (positief bedoeld hoor Haha! )

Maar goed, ik ben 25 en begin ook grijs te worden..... De 1e grijze haren heb ik al zo'n 5 jaar geleden ontdekt. En het begint me nu steeds meer op te vallen, ik moet mijn haar echt regelmatig verven, in mijn uitgroei ga je het nu goed zien, vooral bij mijn slapen.
In de familie zit het niet bepaald, mijn vader krijgt nu op zijn 53e zijn 1e grijze haren, mijn moeder is 50 en heeft geen enkele grijze haar.
Van moederskant hebben zowel mijn opa als mijn oma nooit grijs haar gekregen, en van vaderskant werd mijn opa pas rond zijn 60e grijs, mijn oma heeft nog steeds donkerbruin haar op haar 74e. Dus waar het bij mij vandaan komt Verward
Maar ach, ik vorm wel een leuk stel met mijn vriend zo, ik 25 en grijs, hij 24 en al zo goed als kaal Haha!

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 00:04

Ik heb er ook zo nu en dan een paar, ik zeg gewoon stoer haar zonder pigment, maar zolang het bij die paar blijft heb ik er vreden mee en anders komt toch echt de verfpot uit de kast.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 00:21

Nagelbijten / Gniffelen Supertje, 1st schatten ze me altijd veel ouder en ondertussen schat iedereen me jonger Haha!
vind ik niet erg --> blijf ik lekker jong Pling

Jij dus ook al grijs aan t worden Nors opkijken , maar zit niet in de familie Verward dat is ook raar ...

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 07:24

Het kan idd wel, mijn opa was op z'n 20e al helemaal wit Tong uitsteken

Hopelijk heb ik het niet geërfd Scheve mond Mja, mijn pa&ma hebben nu allebei rond hun 45e pas een aantal grijze haren. Dus het valt wel mee, hoop ik Clown

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 09:04

Vreemd? Nee hoor, ik ken er meer. Zelf vond ik mijn eerste grijze haar op mijn 19e. Het valt natuurlijk ook meer op naarmate je donkerder haar hebt.

Inmiddels zitten er heel wat grijze haren door mijn donkerbruine haren. Mijn collega die twaalf jaar ouder is en al bijna helemaal grijs is, is zo'n beetje de enige die me ermee plaagt (en van haar kan ik het hebben). Verder schijnt het nauwelijks op te vallen. *LOL*

En ik kan het hebben, ik word namelijk standaard jonger geschat, misschien dat dit helpt om mijn gemiddelde geschatte leeftijd iets omhoog te krijgen? Schijnheilig

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 09:08

ik was 25 toen ik bij de kapper zat en deze een grijze haar aan me liet zien Knipoog

nu ben ik 34 en verf ik mijn haar omdat het er zooooooo veel geworden zijn!!
vooral bij mijn slapen en op mijn hoofdhuid zitten er echt veel, dus dan maar een kleurtje erin Tong uitsteken

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 11:29

Ik vind normaal gesproken eens in de paar maanden een zwarte haar in m'n verder bruine haar, maar het is nou al 2x voorgekomen dat er een grijze haar zat... maar ik blijf stug volhouden dat het gewoon blonde haren zijn Haha! (ben 19 trouwens)

Flip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 18:31

Bij mij zit er een jongen in de klas (5vwo dus ong 16) die al heel veel grijze haren heeft. hij heeft zelf zwart haar dus het valt best wel op. maar volgensmij kan het hem niet zo veel schelen. (is mss bij jongens wel iets anders als bij meisjes)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 19:27

ik ben nu 26 maar heb ook al een aantal jaar wat grijze haren
lang leve de verf zal ik maar zeggen lol

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 19:31

Mijn moeder was ook nog maar in de twintig toen ze grijze haren begon te krijgen. Vanaf toen is ze beginnen verven. En zolang ik leef ken ik haar met geverfde haren. Ze heeft wel zo goed als altijd dezelfde kleur, soms wat lichter of donkerder maar nooit echt iets helemaal anders. Maar ik zou haar niet eens kunnen voorstellen met een natuurlijke haarkleur Haha! .

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 19:46

Mijn moeder had het ook best wel vroeg. Ja
Ik totaal niet, nou ben ik nog maar 17, maargoed.

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:03

Mijn ouders hebben het aardig laat.
Mijn vader is nu 42 en begint nu toch wel grijs te worden.
Zelf ben ik 15 dus ik hoop dat het nog een poosje duurt eer dat de eerste grijze haren komen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 23:17

Gelukkig lotgenoten Haha!

Ik was 23 toen ik mijn eerste ontdekt heb, erg toevallig sinds ik bevallen ben zijn er een boel grijze haren bijgekomen Clown

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 00:43

Oo ik zie er ook wel eens één..
En ik ben zeventien Scheve mond

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 01:00

Ik heb tot nu toe 2 keer één grijs haartje gehad. Ik schrok me kapot toen ik het zag (ben nu 22). En heb het grijze haartje er meteen uitgetrokken met een pincet. De tweede keer zat het haartje op dezelfde plek, dus ik blijf stug volhouden dat ik gewoon 1 haarzakje heb zonder pigment Nagelbijten / Gniffelen
En heb natuurlijk ook even aangekaart dat ik teveel stress heb in mijn leven Vork