statisch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ozzieozzie

statisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 04:17

Nu het in australie weer zomer word krijg ik er weer een probleempje bij. Zodra het zonnetje schijnt word ik statisch.
Elke keer als ik uit de auto stap dan krijg ik een schok van de auto, elke keer als ik boodschappen moet doen en ik pak een winkelwagentje vast krijg ik een schok, het is zelfs zo erg dat als ik iets uit een schap wil pakken moet ik eerst het winkelwagentje tegen een ijzeren paal parkeren zodat de elektriciteit eruit is, (je ziet gewoon een vonk op het moment dat hij het ijzer aanraakt) als ik dit niet doe dan krijg ik een schok als ik het product wil pakken.
Ook als ik iemand aanraak dan krijg ik een schok, de hond is een beetje bang van me want elke keer als ze me aanraakt met haar neus krijgt zij ook een oplazer Ach gut

Zijn er meerdere mensen die dit hebben?? en wie weet hoe ik dit kan oplossen want vind het nu niet zo grappig op elke keer een oplazer te krijgen als ik iets vastpak Boos!

Vanessa24

Re: statisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:34

Hey lotgenootje, eindelijk iemand gevonden die ook niets kan vastpakken Haha!
Ik let erop wat ik draag, ik heb twee truien die ik aan kan trekken, en dan kan ik (9 van de 10 keer) eindelijk eens de deur op mijn werk normaal open doen.
Ik durf je helaas niet te vertellen wat de stof van mijn trui is.
Ook moet je opletten wat voor soort zolen er onder je schoenen zit.
Maar goed, het is wel handig voor de mensen die je continue even willen aanraken, ik noem het ook mijn 'afweersysteem' Haha!

ozzieozzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 09:42

haha het afweersysteem dat is wel een goeie Haha!

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:32

En het helpt hoor, mensen denken nu twee keer na, voordat ze voor de zoveelste keer over je rug zitten te wrijven.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 16:31

IK heb er ook last van, maar niet zo erg als jou. Ik heb het voornamelijk met de auto. Durf hem nooit open en dicht te doen bang voor de schrok.

Cantheon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 17:10

Heb het alleen soms met de auto, klinkt wel alsof jij er heel erg veel last van hebt. Heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk...

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 08:14

De auto raak ik ook alleen aan het handvat, zo open ik de auto, maar zo sluit ik het ook. Ik moet erop letten dat mijn benen de onderkant van de auto niet aanraakt, anders krijg ik alsnog een opdonder.
Ook het aanrecht bij mijn moeder thuis moet ik mee oppassen, dat wil ook nog wel eens vonken.
Het is lastig, omdat het lang kan duren voordat je een deur durft te openen, ik twijfelt continue of ik het wel kan aanraken/ vastpakken.

ozzieozzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 11:02

het handvat van onze auto is ook van metaal.......... dus ik duw altijd tegen het raam.
En als er iemand bij me is vraag ik altijd of diegene een deur open wil maken zodat ik dat niet hoef te doen.

Maar wat het gekke is, is dat ik het alleen heb als het warm weer is en de zon goed schijnt. Als het koud is en de zon schijnt heb ik nergens last van.

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:56

Hmm dat word al wat moeilijker dan, wat betreft de auto.
Ik heb het alle dagen in het jaar, het maakt niet uit of het nou warm is of vriezend koud.