Hallo allemaal,
Ik zit nu al 4 jaar met een soort van stress problemen en ze worden steeds erger. Ik zal het even uitleggen, stress zit zo al zo bij ons in de familie en mijn beide ouders hebben precies dezelfde klachten als ik alleen dan veel minder erg. Mijn moeder is er zoals zij zegt eroverheen gegroeid en mijn vader die kan tijdens stressrijke situaties ook slecht eten.
Maak van die twee een combi en dan krijg je dus mij

Nou heb ik sinds nu bijna een jaar ook een soort stress aanvallen (althans zo noem ik zelf maar) voornamelijk zit het in me hoofd en maak ik me zelf zo druk dat ik naar de wc moet. Je kunt het vergelijken met als je een eerste afspraakje hebt en voordat je date er is ook 300x naar de wc moet. Nou zoiets heb ik dus ook in meerder situaties. En het gaat nu mijn hele leven bijna beheersen. Als ik bv afspreek met vrienden zit er altijd weer in me achterhoofd voorstel dat ik naar de wc moet en dat op dat moment niet kan... Daardoor heb ik al meerdere dingen niet gedaan en begin er nu genoeg van te krijgen dat ik dit heb en wil zo graag dat het weer weggaat want het is ook opeens gekomen

Heeft iemand anders dit ook of weet iemand hier een oplossing voor?