Buikgriep?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppapier

Buikgriep?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 15:19

Ik hoor overal dat er een flinke buikgriep heerst, en ik denk dat ik ook getroffen ben Clown

Gisteren op mn werk al de hele dag onrustige buik, zo'n gevoel dat je eten niet goed gevallen is.
's avonds werd ik ongesteld, dus ik schreef het daar aan toe.

Maar vannacht werd ik wakker met godsgruwelijke buikkrampen, lag echt te kronkelen in m'n bed.
Ik moest rennen naar de wc, overgeven en zwaar aan de race Bloos

Vannacht nauwelijks geslapen, telkens als ik weer in bed ging liggen moest ik weer naar de wc.
Nu lig ik zielig te wezen op bed: eten heb ik nog nauwelijks gedaan, alleen een droog beschuitje Vork

Ik had ook iets verhoging, maar heb meteen paracetamol genomen dus verwacht niet dat ik koorts krijg.
Voel me in ieder geval knap beroerd: zo slap als een vaatdoek en gewoon helemaal naar van misselijkheid en die krampen Scheve mond

Wie is er ook getroffen en hoe lang gaat het duren? Koe

Kimbers

Re: Buikgriep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 15:23

Het gaat inderdaad heel erg rond! Ikzelf ben gelukkig nog niet getroffen maar ik denk dat dat nog wel gebeurt. Altijd als er wat rond gaat krijg ik het namelijk ook Clown
Hoelang het duurt verschilt denk ik per persoon. Ikzelf heb er nooit langer dan een week last van geloof ik.
Beterschap en zorg maar dat je dicht bij wc's in de buurt blijft!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 15:31

Een wéék Bloos!

Ik mag toch hopen van niet, moet morgen voor het eerst op stage en kan het niet maken om ziek te zijn

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 18:49

Ik heb het nog nooit gehad.
Zoiets lijkt me geen pretje.
Maar ik had ook al klachten gehoord in mijn omgeving, helaas.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 19:01

Jeetje wat kl.ote!
Heb het zoiezo 1 keer per jaar. Alles komt gewoon vanuit je tenen. Echt heel erg naar.
Hoe gaat het nu met je?
Heel veel beterschap! Ach gut

Finduilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 19:36

Ik ben de net weer 2 dagen vanaf.
Heb in een half jaar(!) 3 keer buikgriep gehad. Maar ik heb dan ook niet echt goeie weestand Bloos
1e keer was echt erg, ben er 1,5 week erg ziek van geweest kon niks eten, drinken ook niet, kwam de allemaal zoo weer uit.
Ben ook erg afgevallen toen, en ben al erg dun van mezelf. Baalde best wel daarvan.

Maar beterschap! Hopen is het snel voorbij, het is zeker geen pretje.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 20:07

@ Juultj: Ik heb het inderdaad ook altijd 1 keer per jaar, dan ben ik ook echt goed ziek!
Het gaat nu al iets beter dan vanochtend, heb een klein beetje avondeten op maar daar is m'n maag meteen van slag van.
Zolang ik op bed lig gaat het, maar als ik opsta en ga lopen voel je je meteen weer naar worden Scheve mond

Vroeg onder de wol dus vanavond en morgen gewoon proberen naar stage te gaan, als die diarree maar over is, zie mezelf nou niet echt constant de klas uit rennen Clown

@ Isabel: als ik buikgriep heb val ik inderdaad ook in razend tempo af. Voornamelijk vocht natuurlijk, ik zit daarna dan ook gauw weer op mn goede gewicht.
Voor de grap eens gekeken, en sinds gisteren al bijna 1,5 kilo kwijt Bloos!

Bedankt voor de lieve beterschap-berichtjes Lovers

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 21:22

Ik kreeg er woensdag pas echt last van, ik ben t/m vrijdag thuisgebleven. Vrijdag was het al zo goed als weg, behalve 's ochtends even.

Als je er vanaf bent (of denkt te wezen) kan ik je adviseren niet meteen iets ijskouds te drinken/eten of iets zwaars, anders kan je weer rennen naar de wc Clown

Ik moet zeggen dat ik nooit echt heel erg ziek ben altijd maar een dag of 2.

Iig beterschap, ik weet dat het geen pretje is Lachen

Mzz_emmatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 15:54

Ah jakkes!
Ik heb het in groep 7 gehad,
dat is nu 5 jaar geleden.
Echt vreselijk! Twee weken flink ziek geweest,
en vooral heel erg veel afgevallen.
Dus ik hoop dat het jou minder zwaar getroffen heeft!
Beterschap! Ach gut

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 18:07

Vandaag gewoon naar stage geweest, voelde me al beter dan gisteren.
Had vanochtend nog wel verhoging en was misselijk, maar heb me er vandaag goed doorheen weten te slaan met paracetamol Ja

Alleen eten valt nog niet lekker, daarna ben ik dan een beetje misselijk.
Geloof dat het achteraf nog meevalt allemaal, heb het erger meegemaakt Nagelbijten / Gniffelen

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 18:31

Scheve mond Ik ben sinds zaterdag al misselijk. Het gevoel alsof mijn eten verkeerd gevallen is. Ik ben voornamelijk misselijk en mijn buik is wat opgezet, verder *gelukkig* nog niks. Voor de zieke mensen: veel beterschap Ach gut!