Help: Wie heeft er ook een knie operatie gehad?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Help: Wie heeft er ook een knie operatie gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 19:34

Want ik ben dus mooi de l*l! Frusty

Ik heb me braaf aan de doktersvoorschriften gehouden, 3 weken constant op krukken rondgehobbelt ( was die dingen na 2 dagen al strontzat) niet gesport en alleen 's nachts de brace af want ..... dan zou het volgens dokter wel goed komen. Mijn knie moest volledige rust en ik mocht dus niet sporten ofzo, heel frustrerend als je dat normaal elke dag doet, en als je nu iemand anders op je paard ziet rijden.

Ik had ook echt in de loop van de tijd minder last van mijn knie, dus ging er vanuit/kreeg steeds meer hoop dat operatie niet nodig was, valse hoop bleek vandaag ..... Hamer

Ik moest vandaag weer naar het ziekenhuis en die arts zegt doodoleuk, oké deze behandelmethode slaat niet aan, we gaan een operatie inplannen en dan die knie van jou eens van binnen bekijken. Lekker tactisch gebracht dus Huilen Thank god zat er een co-arts bij die een briljante ingeving kreeg! OK dan! nl: Fysiotherapie om de banden/spieren om mijn knie sterker te krijgen. Nu moet ik dinsdag naar een fysiotherapeut en hij gaat dan beoordelen of het relevant/haalbaar is om d.m.v. fysio mijn knie sterker te maken. Mijn arts zei meteen al dat ik me daar niet alteveel aan moet vastklampen maar ik hoop toch echt dat het lukt. Ik heb nl geen tijd voor en zin in een knie operatie
Nou goed, zijn hier nog mensen die een kijk en/of knie operatie gehad hebben?

* Waarom?

* Wat hebben ze gedaan?

* Hoe is het gegaan?

* Hoe gaat het nu met je knie???

Sempre

Re: Help: Wie heeft er ook een knie operatie gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 21:41

* Waarom?
omdat ik ocd had. Lachen
http://www.knie.nl/content/knie/knie_ocd1.asp

* Wat hebben ze gedaan?
Eerst met een camera naar binnen, om te kijken wat ik had(ze wisten het wel, maar OCD is zeg maar een stuk bot dat los is gelaten, dus ze moesten hem zoeken om het zo maar te zeggen Tong uitsteken )
Toen hebben ze hebben een stuk bot, dat naar de andere kant van mijn knie was gedwaald ( Clown ) gepakt (en nog even laten vallen *LOL* ) en weer op de goede plek waar het losgelaten was vastgezet met schroeven.

* Hoe is het gegaan?
Kon niet beter, ik had erge mazzel. 1 maand later en het was veel erger geweest!

* Hoe gaat het nu met je knie???
Ja redelijk, ik ben volledig genezen verklaard twee weken geleden, ik mag weer alles sporten en doen, maar heb nog regelmatig last. Ik zit nu bijna twee jaar in de 'lappenmand', waaronder 1 jaar echt serieus zeg maar.

Zelf heb ik drie maanden op krukken gelopen, maar op zich valt het wel mee, achteraf dan! Clown
Je raakt er aan gewend! Lachen
Ik hoop dat je wel niet zo lang als mij hoeft, en beterschap ermee! Ach gut

Ik weet niet of je onder volledige narcose gaat? Daar heb ik nog een hele tijd last van gehad, alhoewel ik wel toen héérlijk geslapen had! Haha!
Alleen een raar idee dat ze allemaal dingen met je doen zonder dat je het weet! (*kijkt welleens op tv Clown )

Sterkte Kusje