3 dagen hoofdpijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

faxa

3 dagen hoofdpijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 18:12

Ik zit met een zeer lastig iets. Ik heb sinds woensdag middag al hoofdpijn. Het is kwa sterkte van de pijn in buien. De ene keer heb ik er meer last van dan de andere keer. Als ik s' morgens wakker word heb ik al hoofdpijn. Als ik me concentreer op iets dan merk ik het niet maar zodra ik niks te doen heb-dus zowat de hele dag- dan voel ik het. Het is echt heel irirtand. Ik was vandaag ook al om 11 uur van school naar huisgegaan en heb bijna heledag op mijn bed gelegen. De asprientjes helpen ook niet echt...gistert had ik er zelfs 3 op maar het hielp gewoon niet...Ik drink en eet genoeg....Wie weet wat ik heb want ik vind het echt heeel lastig en pijnlijk!

Monster

Re: 3 dagen hoofdpijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 18:14

Paracetamollen slikken, heel veel, heb er ook (vaker) last van,, tis heel slecht, maar neem er vaak 3 achter elkaar, ga even liggen, en neem er dan nog 1 of 2 ..

Heb je geen stress,,??
Rook je,?

faxa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 18:16

Nou zover ik weet heb ik geen stress...En nee ik rook niet.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 18:17

probeer eens ibibrufen(of hoe je het ook schrijft)werkt bij mij perfect en ik loop weken achter elkaar met hoofdpijn. neem der 1 in gewoon ff op bed liggen zakt het bij mij wel af.

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 18:43

Het kan veel oorzaken hebben bv stress, bril nodig, maandelijkse periode, weersveranderingen, te weinig slaap, teveel voor de pc/tv zitten....
Misschien tot anders ff een bezoekje aan de huisarts brengen als het te lang gaat duren.

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 19:24

Ik hoor heel veel mensen die daar last van hebben maar daar heb je nu natuurlijk niks aan. Clown zit er zelf ook mee op t moment. Gister half 8 naar bed gegaan met een hoofd op ontploffingsgevaar en er vanmorge doodleuk weer mee opgestaan... idd mischien dokter als t aanhoud. strekte dermee!!!

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 21:38

3 dagen maar? Wat weinig Vork Knipoog
Ik loop al 3 maanden met hoofdpijn.

Idd probeer wat Foetsie zegt, of ga slapen met een koelmasker oid, ik denk dat het komt door de vele weersveranderingen Knipoog

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:04

Haha, ja hier nog 1... Echte tip heb ik niet (hád ik die maar). Proberen genoeg te slapen, altijd ibuprofen (of andere pijnstiller die jij fijn vindt) bij de hand. (ik heb er 1 keer 2 in 1 keer genomen maar toen kon ik de rest van de avond niet meer wakker blijven, best lastig als je nog uit eten moet, dus dat zou ik je niet zo aanraden, maarja, is persoonlijk misschien.)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:54

Hebje geen holteonsteking? Of eentje die eraan zitte komen? Ik heb al ruim 2 weken last van hoofdpijn en dat bleek een fikse holteonsteking..weliswaar nog steeds niet over, maar daar hielpen de paracetamol ook niet voor..

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:56

Ik heb er zelf ook paar dagen last van. Ik heb de gevoel dat het door de weer komt. Eerst was het even koel en toen opeens weer heel erg warm.