Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusiej schreef:Ik vind kruidvat krullenmouse superrrr fijn!
ellepel schreef:fructis!
die gebruik ik voor mijn krullen, je krijgt zacht haar, verzwaard niet en word niet hard
Faelivrin schreef:Ik gebruik de kruidvat krullenmouse ook.
En ik doe het er 's avonds in, wanneer mijn haar nat is.
En dan ga ik er mee slapen, en 's ochtends zit het dan goed.
Borstel er doorheen, soms nog beetje er bij-in.
En dan 'web' erin, dat geeft het nog meer volume.
Als ik mijn haar geen krullen wil hebben gebruik ik gewone mouse.
En dan 's ochtends nog 'web' erin.
Citaat:De Volumising Mousse "Volume Injection" Extra Krullen van Garnier Fructis-Style is ontwikkeld voor krullend haar dat te weinig energie heeft.
De voordelen van het product:
- De originele formule met micro-fruitwassen stimuleert het haar om energieke krullen te krijgen.
- De exclusieve diffusor verspreidt de zeer zachte, smeuïge en crèmige textuur die oneindig veel veerkracht en vitaliteit geeft aan de krullen zonder ze kleverig of zwaar te maken, voor nog meer plezier van je haar
ellepel schreef:die ik heb van fructis is speciaal voor gekruld haar, niet elke drogist verkoopt ze hoor, je moet wel ff zoeken.Citaat:De Volumising Mousse "Volume Injection" Extra Krullen van Garnier Fructis-Style is ontwikkeld voor krullend haar dat te weinig energie heeft.
De voordelen van het product:
- De originele formule met micro-fruitwassen stimuleert het haar om energieke krullen te krijgen.
- De exclusieve diffusor verspreidt de zeer zachte, smeuïge en crèmige textuur die oneindig veel veerkracht en vitaliteit geeft aan de krullen zonder ze kleverig of zwaar te maken, voor nog meer plezier van je haar
dat ziet er ook goed uit zeg,wat betaal je daarvoor