Ik kwam op deze site terecht http://www.vetverbranden.com En zoals vele producenten, heeft ook deze me kunnen overtuigen dat me dit een goed product lijkt. Heeft iemand dit boek besteld? En ik vraag me ook af of het allemaal eerlijk zal gaan. Als je betaald dat je het ook daadwerkelijk krijgt enz.
Jeetje, wat een 'schreeuwende' site met al die dik gedrukte kreten en felle kleurtjes ... ik krijg echt een beetje het gevoel dat ik gebrainwashed word. Ik zie een lange lijst met onderwerpen in de gids, maar nergens een uitlegging van hoe dit dieeët (want dat is het natuurlijk wel) werkt. Zoals ze hier zeggen; If it sounds too good to be true, it probably is.
Let eens goed op de taal die gebruikt wordt; - "Ik kan je niet garanderen dat je morgen nog van dit aanbod kan genieten" (zet druk op mensen om snel te bestellen, zonder er goed over na te denken). - "Hoe je tot 3 kilo op een paar dagen kwijtspeelt" (m.a.w. waarschijnlijk een crashdieeët met veel water verlies) - "Ik kan je niet verplichten om naar me te luisteren maar denk eraan dat jij de keuzes maakt. En je resultaat is afhankelijk van de keuzes die je maakt. [...] Denk er aan dat jouw manier je tot op vandaag blijkbaar nog niet veel succes heeft opgeleverd. (en we spelen even lekker op de schuldgevoelen in). En zo staat de hele advertentie vol met zulke kreten. Het lijkt Tell Sell wel!
Nee, ik zou hier echt nooit aan beginnen. Praat gewoon eens een keertje met een voedingsdeskundige, iemand die er echt verstand van heeft.
PS. Geen enkel dieeët kan lichaamsvet permanent laten verdwijnen; vetcellen zijn permanent, ze kunnen alleen kleiner (of groter) worden.
Guinevere heeft het allemaal al gezegd; weinig aan toe te voegen. Alleen kopen als je niks beters te doen weet met 40 euro voor een boekje van waarschijnlijk niet veel meer dan 147 pagina's en een los onverkoopbaar 'bonus'gidsje met onnutte info van 30 pagina's. (Tip: geef je geld aan een goed doel. )
als alles zou helpen, waarom zijn er dan nog mensen met overgewicht!!! Vraag je dat maar eens af. Het is gewoon een kwestie van je eetpatroon aan te passen. En geloof me dat is het enige wat ECHT werkt. (heb het allemaal geprobeert, viel af kwam dubbel bij, nu mijn eetpatroon is aangepast gaat het stukken beter nog 5 kilo te gaan van 20)
Ik heb dat alleens eerder gelezen en had er toen al wat vraagtekens bij, maar nu ik net het stukje van Guinevere lees ben ik het echt totaal met haar eens...
Ik heb dat alleens eerder gelezen en had er toen al wat vraagtekens bij, maar nu ik net het stukje van Guinevere lees ben ik het echt totaal met haar eens...
Zoek eens het online boek (.pdf file) van Tom Venuto: Burn the Fat, Feed te Muscle. Geschreven door een bodybuilder die voor de verandering eens níet gesponsord is door een fbrikant van een pilletje, en met zeer goede nauwkeurige (werkende!) informatie.
Mijn bijbel voor vetverbranden. En hij schrijft ook over dit soort middeltjes, wat werkt en wat niet (summary: enige wat thermisch werkt, dat je metabolisme omhoog gaat is ephedrine, synefrine en caffeine. Maar die eerste staan niet voor niks op de lijst van verboden middelen, het zijn een soort van drugs die niet erg goed zijn voor je hart)
dank je wel voor de tip Ik ben alleen bang dat hij niet in het nederlands is? Hmm dan zou ik hem eerst door een vertaalcomputer moeten halen anders kan ik hem niet lezen
En hoewel ik eerst ook twijfels had door de schreeuwende site, die erg verkooppraterig overkomt, en door de prijs natuurlijk, had ik het er toch op gewaagd en het boek besteld. Hij kwam al na een paar dagen. En ja, het is veel geld, en een deel van wat er in staat weten de meeste mensen ook wel. Maar toch is het geen verkeerd boek! Laura, ik denk dat jij het eens zult zijn met de inhoud. De schrijver hamert er voortdurend op dat je vet moet verbranden door te eten, niet door te hongeren. Gezond eten, elke paar uren iets eten, bewegen, en allerlei tips om je stofwisseling optimaal te houden. Het is geen dieet, maar een handleiding om op de juiste manier te eten, zodat je dit optimaal benut. Ik ben er toch wel blij mee.
Wat ik het gevaarlijk van dit soort dingen vind, is dat wat zij zullen schrijven vast al een heel bekende manier is..Door hun irritante site en uiterst saaie tekst (waar ik het geduld dus niet voor heb om te lezen he) en dwingende tekst ik al hard weg zou rennen. Nee, ik vind het een duur boek, een goeie sportschool en dieetiste weten zeker weten wel hoe je vetmassa kunt kwijt raken, heb je dat boekje niet voor nodig Ik ken het boekje ook niet en hun tekst klinkt net zo schadelijk als al die potjes afslankpillen die je in de weekend en story etc ziet staan.
Nu ik de moeite neem om het door te lezen ( ) lijkt het aardig op Venuto. Vrij gejat zelfs... En om daar zoveel geld voor te vragen vind ik vrij absurd. Als je engels lezen kan kan ik je het Venuto BFFM boek zo opsturen, en ik durf bijna te vertellen dat ik je ook alles bij voorbaat al kan vertellen wat er in dat boek staat. Meeste is al gepost op voedertijd denk ik zelfs. Maargoed, succes