Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Niet om je aan het schrikken te maken, maar is er een mogelijkheid dat je zwanger kan zijn? Zoja zou ik een testje doen, het komt soms voor dat je als je aan de pil bent en zwanger, je toch iedere maand een bloeding krijgt, maar veel minder dan normaal (meestal ben je dan in verwachting van een meisje hoorde ik ergens, dan heb je dubbele hormonen of weet ik het..)..
simone_1986 schreef:Ik heb het vorige 2 maanden ook gehad heel raar inderdaad, ik ben altijd best erg ongesteld maar toen verloor in amper bloed. En deze maand was het ineens weer iets meer, maar nog steeds niet veel.
Maar ik dacht dat als je ongesteld werd dat je niet zwanger kon zijn
Hannanas schreef:je hebt ook mensen, die door de pil helemaal niet meer ongesteld worden....
Frouk schreef:Ik ben sinds n maand of wat ook minder ongesteld als eerst, voor mij veel minder, voor n ander zal het waarschijnlijk n normale hoeveelheid zijn.
Ik weet niet wat jullie onder heeel weinig verstaan? Want de 1 vind iets eerder weinig dan de ander... en dan is denken dat je zwanger bent wel direct n ernstig idee...
Meissie17 schreef:Ik zou deze week ook ongesteld moet worden, het enigste wat ik had was een beetje bloed en oud bloed en ik kon de hele dag wel met een inlegkruisje het heeft ook maar een 2 dagen geduurd heel raar.