Pijn van schoenen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Pijn van schoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 14:03

Hoi,

Ik heb aan het begin van de zomer ballerina's van Replay gekocht. In het begin deden ze al heel erg pijn en kreeg ik er wondjes van enzo, maar ik dacht dat ik ze gewoon moest inlopen. Nu een paar maanden verder kan ik er nog steeds niet een dag op lopen zonder dat ik wondjes krijg. Plijsters hebben geen zin omdat die gewoon net zo vrolijk weer loslaten..
Is er misschien iets speciaals voor te koop ofzo waardoor ze geen pijn meer doen, of was het gewoon een miskoop en is er niks aan te doen?
Ik ken trouwens veel mensen met deze schoenen die er na een tijdje pijn gewoon op konden lopen..

Wie helpt? Clown

Faelivrin

Re: Pijn van schoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 14:31

Ehm. Slof je alshetware telkens een beetje uit je schoen?
Zit hij niet echt perfect om je voet? Want anders zou dit niet mogen gebeuren.
Als de schoen wel een beetje los zit krijg je wrijving, en daardoor wondjes.
In de schoenwinkel zijn daar wel speciale dingen voor te koop, die kun je dan 'in' de schoen plakken. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 14:32

Ze waren eerst te groot idd en toen heb ik zooltjes gekregen voor erin. Nu zijn ze nog maar een klein beetje te groot, maar niet dat ik er bij elke stap uitslof.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 14:38

Je kan idd van die gel-achtige 'dingen' kopen om in je schoen te plakken op de plaats waar het pijn doet. Hier kan je ze kopen in sommige schoenwinkels, maar waarschijnlijk kan je ze ook wel vinden bij de schoenmaker.

Veel succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 14:39

Okee, heel erg bedankt!

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:29

Of van die heel kleine sokjes of pantykousjes erin. Ik heb ook een paar schoenen waar ik blaren van blijf krijgen, terwijl ze heerlijk lopen. Als ik van die dunne sokjes erin doe (die je aan de buitenkant niet ziet), heb ik nergens last van!

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:33

Maudje schreef:
Of van die heel kleine sokjes of pantykousjes erin. Ik heb ook een paar schoenen waar ik blaren van blijf krijgen, terwijl ze heerlijk lopen. Als ik van die dunne sokjes erin doe (die je aan de buitenkant niet ziet), heb ik nergens last van!

Dat vind ik altijd verschrikkelijk lelijk als ik dat bij mensen zie Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:35

Maudje schreef:

Maar die ballerina's zijn echt tot het begin van mn tenen open he Knipoog
Dan zie je sokjes wel zitten, toch?

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 11:17

ik heb dit ook heel erg met 1 paar schoenen, heb toen van die pleisters die specieaal voor blaren zijn in mijn schoenen geplakt op de plekken waar mijn voeten steeds openlagen. Werkt perfect, kan je gewoon bij de drogist halen, ze laten wel een s los, maar verder vind ik het perfect!!

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 21:19

Pantykousjes! Lachen
Heb ik ook altijd aan in m'n ballerina's of pumps (moet je natuurlijk geen rokje aanhebben Knipoog )

Skyracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 22:03

Mijn moeder was pedicure en die had stevigplakkende plijsters met een soort zacht kussentje erin..
Dat hielp wel tegen schuren/drukken..

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 22:54

mwa... ik zou ze in de wilgen hangen hoor. Welke schoenen zijn het nou waard om zo veel pijn voor te lijden. Ik heb maar 1 paar voeten en die vind ik heel belangrijk.

Voor mij zou 't "jammer, maar helaas" zijn.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 03:15

Daar ben ik het helemaal mee eens! Je zegt dat ze nu nog steeds een beetje te groot zijn; dat is niet goed voor je voeten. Ik zou het zelf nooit zo lang hebben volgehouden ... er zijn zo veel leuke schoenen! Misschien willen je ouders wel een beetje bijspringen voor een nieuw paar als je vertelt dat je van deze schoenen last van je voeten krijgt. Knipoog

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 08:50

Schoenen die pijn blijven doen zijn niet goed voor je voeten.
Alleen van leren schoenen met leren voering mag je verwachten
dat ze zich enigszins naar je voeten vormen; met kunststof kun
je het gewoon vergeten.

Hoop dat je van deze schoenen afscheid neemt en van nu af aan
alleen nieuwe schoenen koopt die meteen perfect passen.

Je hoeft niet per se pijn te lijden om mooi te zijn, hoor. Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 13:23

Ik denk dat mijn moeder niet zo blij is als ik zeg dat ik ze niet meer draag.. het waren nou niet de goedkoopste schoenen Clown

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 13:41

Dus gewoon even naar de schoenmaker/schoenwinkel voor die dingen om erin te plakken. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 13:51

Faelivrin schreef:
Dus gewoon even naar de schoenmaker/schoenwinkel voor die dingen om erin te plakken. Knipoog

idd Lachen

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 14:57

Ik had dit ook bij ballerina's, terwijl mijn stiefzusje dit echt niet had met dezelfde schoenen.

Ze waren dus te klein. daardoor gebeurde dat.

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 15:13

Anoniem schreef:
Ik denk dat mijn moeder niet zo blij is als ik zeg dat ik ze niet meer draag.. het waren nou niet de goedkoopste schoenen Clown

Dat vind ik nou echt een onzin argument. Je gezondheid gaat voor hoor, dat zal je moeder ook echt wel met je eens zijn.

Als ze te groot zijn en je bent nog in de groei kun je ze beter nog een half jaartje terug leggen in de kast.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:24

ik heb hetzelfde met mijn leren 'flatjes' van tango.. Je zou denken dat je die wel inloopt.. Geheel van leer.. zitten perfect om mijn voet.. maar ik loop op 3 plekken mijn voet kapot.. Met een sok valt nog enigzins te doen.. Maar in de zomer is dat zon raar gezicht.. EN deze had ik gekocht omdat ik altijd op hakken loop, en nu wel eens een paar wilde waar je ook een hele dag op kon lopen.. nah.. 10 minuten is al veel gevraagd Knipoog

Of met de pijn leren leven.. of ze alleen in de winter aan doen... of ze onder in je kast gooien Haha!