hallo, ik heb me juist een hoofdspin gekocht. Dat is zo iets op een stokje met allemaal ijzertjes aan (8). Er stond op de verpakking dat het ontspant en er voor zorgt dat je hoofdpijn verminderd. Weet er iemand nog voor wat het juist dient? en hoe vinden jullie het? Ik krijg er de tintelingen van over men hele lichaam! Ik vind het wel tof. groetjes
Oh heerlijk vind ik die! Of het daadwerkelijk een heilzame werking heeft weet ik niet, maar ik vind het wel heel lekker! Ik ken trouwens alleen de handmatige, maar zie ze op internet ook veel op batterijen te koop.
Oh, ik zit er al een ganse tijd over te denken om er ook eentje aan te schaffen... Er staan hier toch vooral positieve dingen over, dus ik rijd zo meteen even richting stad!
Oeh, die helpen bij mij zó goed! Ik heb dus last van spierspanningshoofdpijn. Ik krijg eerst kippenvel, dan begin ik helemaal te ontspannen. Mijn moeder heeft ze van m'n tante gekregen, die heeft een Float & Bodycentre, die daar dus ook wel mee bezig is!
Dat heet toch een orgasmatron? (ok heb er 1 die ook nog kan trillen ) Echt lekker gevoel
ik ken ze ook onder die naam. M'n vriend heeft er eentje maar die is niet zo fijn, daar zijn de ijzere dingen in 2 lengtes. M'n huisgenote heeft een fijnere, alles 1 lengte
hehe ik wist de juiste naam niet, dus dacht ga het maar zo noemen! leuk dat er nog zoveel mensen het hebben. de mijne heeft 4 euro gekost (stond in reclame) ik heb het 's avonds gebruikt, en heb echt zalig geslapen!!
Toen die dingen net in de reclame waren bij de Blokker, heb ik daar zo'n lol meegemaakt samen met mijn collega's! Stonden we daar met zijn drieën bij de kassa, met zo'n ding over elkaars hoofd.
Haha, ik heb er ook een voor 5 euro bij de Blokker gehaald, geen geld toch....Het is idd heel lekker, maar dat is maar een paar seconden tot 1 minuut, daarna voel ik het niet meer, hebben jullie dat niet? Net alsof je er aan went ofzo