Knie op slot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Natasja_87

Knie op slot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 18:32

Héél erg fijn...

Ik zit nu tussen m'n tafel en m'n bankje in op de grond, en m'n knie zit op slot Clown . Ik ging van 'gewoon' zitten naar ff op mijn knieeën zitten, maar toen schoot hij dus op slot. Ik kan niet veel bewegen, want dan trekt het naar mijn kuit toe. Ook als ik mijn tegen omhoog doe, trekt het helemaal door!

Wie bevrijdt mij van deze positie Vork Kortom: hoe wordt mijn knie weer zo snel mogelijk 'normaal' ?

Alvast bedankt Haha!

Anoniem

Re: Knie op slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 18:33

bel de HA zou ik zeggen.. Verward

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 18:47

Doorzetten, als je een knak hoor, en vreselijke pijn, is het weer goed... Bij mij dan, heb het al te vaak gehad.
Succes ermee Ach gut

Natasja_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 18:55

Oei Bloos! dat klinkt zeker niet goed! Ik blijf nog ff een uurtje zitten ofzo, en dan zal ik eens gaan kijken Tong uitsteken

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 22:24

In ene keer heel hard knakken Haha! hoppaaa haha niet echt fijn mahja anders zit je er morgen nog Haha!

Cassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 22:27

Ik heb het ook vaak Boos! Maar niet zo erg... Gwn hard 'zwieren' met je been (van toe naar open) en het laten 'springen' (knakken) en dan effe doorbijten en dan hopelijk weer normaal... anders effe de HA bellen Lachen

Natasja_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 17:08

Nou.. ik heb ongeveer nog 3 uur zo gezeten Tong uitsteken Uiteindelijk ben ik maar m'n bed ingeklommen en vanmorgen was het gelukkig over. Nu voel ik wel een raar soort zeurende pijn. Net alsof de kniebanden uitgerekt zijn ofzo.. heel vreemd! Ik durf nou ook niet echt meer op de grond te zitten Tong uitsteken

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 17:11

ik heb t heel vaak.. en dan blijf ik gewoon zitten en dan gaat t vanzelf weg...

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 17:12

Oh gos. Nagelbijten / Gniffelen Lekkere positie heb je dan.
Ga maar niet meer zo zitten als je zat dan. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 17:48

Dat klinkt lekker. Scheve mond
Mijn knieën knakken echt de hele dag door, maar op slot heb ik nog nooit van gehoord."
Ik zou ook niet meer zo gaan zitten nee. Clown

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 20:59

Ik had dat ook altijd. Ik "kneep" dan met mijn handen heel hard in mijn knieholte, en drukte dan mijn onderbeen weer in een normale positie. Deed altijd enorm pijn, maar als ik niet kneep was de pijn veel erger. Heeft met de groei te maken.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 21:05

kan het zijn dat je meniscus kapot is gegaan,door een val of vervelende beweging?
heb ik zelf namelijk ook gehad,toen zat het kapotte stukje vast in het gewricht waar door hij soms op slot sloeg

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 07:51

jup, hier nog zo een, mijn been schiet op de leukste momenten op slot. Even doorbijten en laten knakken, doen hoor! Want hoe langer je wacht, hoe meer last je houdt!

bianca_banny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 22:18

Ik heb dat dus ook gehad 3 x achter elkaar. Nadat ik met voltige ben gevallen. Ik loop nu met een grote knieband. Plus medicijnen

Cantheon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:54

mijn moeders knie heeft op slot gezeten, maar dan echt niet meer te bewegen, dat is geopereerd. Als je knie vaak op slot zit en je moet hem met een harde pijnlijke knak van het slot afhalen, dan ozu ik eens langs de fysio gaan, dat is namelijk niet goed voor je knie. tip: kijk een naar de postitie van je knieschijf als je knie op slot zit. Waarschijnlijk staat deze te ver naar buiten. Als je dit vaker hebt en je knieschijf staat steeds een beetje naar buiten gedraaid zou ik ook langs de fysio gaan. Die kunnen dat met speciale krachttraining voor de binnenste dijbeenspier weer goed krijgen (spreekt uit ervaring) Succes!!