AUUWW Me teen!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Cally

AUUWW Me teen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 11:49

Clown Ik baal zo erg! ik mag niet lopen! want ik had vanaf de begin van de vakantie een ontstoken teen.. ben 10x! naar de dokter geweest Verdrietig ik kreeg alleen zalfjes en ik moest in de soda, sunil, etc. het werd alleen erger.. 6 weken mee rond gelopen weer naar de dokter.. dokter zei ja nagel eraf! ik zo nee he! ik moest 2 dagen later op ardennenkamp. ze zei.. je moet zelf weten of meelopen met ontstoken teen of thuis blijven en nagel eraf. het zou niet erger of minder worden als ik mee ging 80 km lopen in de ardennen. nou ik ben mee gegaan en ik heb 60 km op slipper gelopen. Haha! alleen toen meteen naar kamp zou ik naar de dokter moeten gaan om nagel er af te halen. nou dokter was er nie dus moest het laatste donderdag gebeuren. spuiten waren zo eng! hem mamas handje vast gehouden Ach gut dokter zei ja ik moet er ook in snijden. was allemaal wild vlees dat ie weg moest halen. heel eng! maar deed geene zeer door de verdoving! Pling toen heeftie het vlees dood gemaakt met soort stik stof. nu vandaag is mijn teen nogsteeds open paars en dik van de spuiten en zit onder de brandwonden. heb er nu best pijn aan en ik mag niet lopen.. wat ik dus toch doe omdat ik niet zo veel pijn heb.. maar ik ben nu verstandig en zit heel lenig achter mijn pc Clown met mijn been op bureau Vingers aflikken maar ja wel vervelen dus als je wilt lopen en het kan niet Bloos

Justy

Re: AUUWW Me teen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 12:01

LZP --> MW

Esmeralda

Re: AUUWW Me teen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 20:01

maar doet het nu geen zeer meer?? zat er gewoon een vette onsteking dan onder je nagel??
nou ja in elk geval beterschap