Erge pijn in heup

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miran88

Erge pijn in heup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 21:20

Ik heb dus al langere tijd last van me heup stond eerst bij de C1000 bij de vleeswaren. Na een dag staan had ik ontzettende pijn. heb toen steunzolen gehad hielp wel goed. Nu werk ik inmiddels bij super de boer achter de kassa en heb dus weer zo'n last van me heup. Maakt niet uit hoe ik sta het doet onwijs veel pijn als ik erop lig ook ga ik op mijn andere zij liggen doet het nog meer pijn. Als ik sta en ik leun op mijn andere been waarvan me heup dus geen pijn doet doet het ook zeer. Maar het rare is dat ik niet elke dag die pijn heb de ene dag wel de andere dag niet.

Weet iemand wat dit is??

dreamer1987

Re: Erge pijn in heup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:28

ik weet niet wat het is, maar ik heb heupdysplasie en dat merkte ik ook op deze manier ongeveer, als het doorgaat zou ik er even mee naar de huisarts gaan, die kan je dan misschien doorverwijzen naar het ziekenhuis voor een foto. (laat de term heupdysplasie dan even vallen, niet iedere arts kan het makkelijk herkennen) Ik weet niet hoe oud je bent, maar het kunnen ook groeipijnen zijn of slijmbeursontsteking, dat dachten ze namelijk bij mij eerst ook.
maar ik zou dus als ik jou was even naar de huisarts gaan.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 22:35

Informeer eens bij een fysiotherapeut!
Ga eerst eens langs bij een HA en laat je dan doorverwijzen naar de fysio! Het heeft bij mij enorm geholpen!

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:06

Revanches schreef:
Informeer eens bij een fysiotherapeut!
Ga eerst eens langs bij een HA en laat je dan doorverwijzen naar de fysio! Het heeft bij mij enorm geholpen!

Zoals Revanches ook al zegt, maak een afspraak bij een goede fysiotherapeut. Tegenwoordig is er directe toegankelijkheid tot fysiotherapie, geen verwijzing meer nodig. Lachen

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:10

daar heb ik al 3 jaar last van.
Soms trekt het door mijn hele rug en mijn been en als ik er echt heel veel last van heb dan doet mijn staartbotje ook heel veel pijn.

Ik ben al meerdere malen bij fysio en HA geweest.
Elke keer kom ik met pijnstillers terug.

Het is bij mij erger als ik intensief paard heb gereden.
Zoals laatst 7 paarden op een dag!
Maar ik kan dan inderdaad ook niet slapen.

Ze zeggen dat mijn bekken anders staan dan normaal!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 10:44

3 jaar geleden ging ik ook met heup klachten naar de HA..dat bleek een hernia te zijn.

Daantjuh: jou klachten klinken een beetje wat ik ook heb(heb nu een 2e hernia) wel eens een MRI laten maken?

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 17:50

Ja ik ga denk idd binnekort eens langs de dokter ben toevallig tennet door mijn rug gegaan en me hele onderrug doet nu ontzettend zeer. Liggen zitten en lopen doet ontzettend zeer. Het gaat nu al wat beter maar hier wordt ik niet vrolijk van.

@ daantjuhhh: ik heb dat inderdaad ook het trekt heel je bovenbeen in zeg maar doet egt ontzettend zeer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 15:54

Cowgirl schreef:
3 jaar geleden ging ik ook met heup klachten naar de HA..dat bleek een hernia te zijn.

Daantjuh: jou klachten klinken een beetje wat ik ook heb(heb nu een 2e hernia) wel eens een MRI laten maken?

klinkt mij ook bekend....heb 2 hernias gehad en 2 gebroken schijven Huilen

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 15:58

Cowgirl schreef:

Nee, heb ik nooit laten doen.

Misschien toch een goed idee om er eens een keer na te laten kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 12:51

Naar de HA gaan kan ook een onschuldige maar wel hardnekkige slijmbeurs ontsteking zijn, dan heeft het geen zin om naar de fisio te gaan.