Borstlifting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiovili

Borstlifting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 06:34

Ik ben tot het besluit gekomen om een borstlift te gaan laten doen. Na jarenlange strijd ben ik het nu echt beu. Ik heb vanaf ik borsten kreeg hele slappe hangborsten. Ik heb nu een consult gehad bij een plastisch chirurg die een borstlift met implantaten adviseerde.

Nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben? Alles is welkom. Ik zie vooral op tegen de operatie zelf, ik heb er echt schrik voor. Is het terrecht dat ik er bang voor ben of valt het allemaal reuze mee?

Ik hoop op reacties. Lachen

Kiovili

Re: Borstlifting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 14:29

Niemand?

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 14:40

ik denk dat er weinig mensen met ervaring zijn zeker mensen die het er ook over willen hebben. Ik heb zelf geen ervaring met operaties of je probleem van slappe borsten maar ik wil je wel een tip geven dat slappe borsten ook kunnen komen door slechte bh's(sport bh's) dragen en je na de operatie daar ook op moet letten

verder wens ik je veel succes!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 14:44

als je een goede chirurg hebt doet dit echt geen pijn. Heb zelf een bortscorrectie gehad verkleining dus. En geen klein beetje pijn gehad, was één kilo en half uitgekomen Clown

Maar implantaten joh, kweet nie hoor. Heeft hij de negatieve punten uitgelegd? Als ze beginne lekker. Borstkanker word verbergt. En zeker in deze tijd waar heeft veel voorkomt

zou ze gewoon liften hebben ze bij mij toch ook gedaan, toen stonden ze kei slap omdat er zoveel uit ging. Daarom liften ze dus, vraag me af waarom ze dat bij jou niet zoude kunnen.....

Kiovili

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 15:32

@ Fairytail: Ik heb altijd goede (dure) BH's gedragen dus daar ligt het zeker niet aan. De chirurg praat ook over een aangeboren 'afwijking'.

@ katiavl: Over de negatieve punten heeft hij het uiteraard ook gehad, borstkanker is in deze tijd ook met implanten goed te achterhalen volgens zijn woorden. Ik heb zelf iemand gezien die ze alleen heeft laten liften zonder implantaten en die is er ook niet over te spreken. Ik zelf vond het ook geen mooi resultaat. Ik ga nu een afspraak maken met een andere plastisch chirurg want ik had sowieso geen goed gevoel bij haar. En dan eens kijken wat die aanraad.

Bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 15:36

polopaardje schreef:
@ Fairytail: Ik heb altijd goede (dure) BH's gedragen dus daar ligt het zeker niet aan. De chirurg praat ook over een aangeboren 'afwijking'.

@ katiavl: Over de negatieve punten heeft hij het uiteraard ook gehad, borstkanker is in deze tijd ook met implanten goed te achterhalen volgens zijn woorden. Ik heb zelf iemand gezien die ze alleen heeft laten liften zonder implantaten en die is er ook niet over te spreken. Ik zelf vond het ook geen mooi resultaat. Ik ga nu een afspraak maken met een andere plastisch chirurg want ik had sowieso geen goed gevoel bij haar. En dan eens kijken wat die aanraad.

Bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval!

heb je het grootste deel borstverkleiningen al eens gezien n belgië toch? Een slager kon vaak beter woorden van mijn eigen dokter. Toen die mij zag, heeft ze eerlijk gezegd dat ze nog nooit zo een geslaagd resultaat gezien heeft. Zegt dus niets

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 15:45

Mijn moeder heeft een borstverkleining gehad. Ze is van cup DD naar cup C gegaan. Mijn moeder heeft dit laten doen op 54-jarige leeftijd en ze wilde dat ze het 10 jaar eerder had laten doen!

De operatie is haar meegevallen en de napijn ook. Eigenlijk was er amper sprake van napijn! Ze liep echt fluitend over straat!

Verder heb ik een vriendin die een borstvergroting heeft laten doen. Dit niet omdat ze slappe borsten had maar omdat ze een hele kleine cupmaat had.
Ze heeft er wel aardig wat pijn van gehad, vooral ook met slapen. Op zich is dit logisch want je huid moet toch aanpassen omdat er meer druk op komt te staan.

Toch weet ik van allebei dat het dubbel en dwars de moeite waard is geweest.

En 1 ding weet ik wel: zodra die van mij gaan hangen, ga ik sparen en laat ik ze liften!!!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 19:55

Hoeveel kost zo'n borstlifting ongeveer?

Kiovili

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 21:29

Citaat:

Bij mij kwam ze ongeveer inclusief prothesen op 3500 euro uit.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 01:05

polopaardje schreef:
Citaat:

Auw!
ik volg even, bij mij is de boel van D naar B gegaan en slap door het verliezen van veel gewicht, dus ik dacht er ook over een lifting te doen...

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 11:26

polopaardje schreef:
Citaat:

Aha oke, en zonder proteses dan? Zou dat veel schelen? Ik hoef er namelijk absoluut niks bij Haha! (liever wat ervanaf!)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 11:30

Een ex collega van me heeft dit ook laten doen. Een borstverkleining in combinatie met een lifting van de borsten. Ik heb totaal geen idee meer hoeveel het kostte. Ze heeft er naderhand nog heel even last van gehad. Maar na enkele weken was het resulaat echt prachtig.

Kiovili

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 17:00

Citaat:
Aha oke, en zonder proteses dan? Zou dat veel schelen? Ik hoef er namelijk absoluut niks bij (liever wat ervanaf!)

Dat scheelt opzich niet heel veel, want dan moest ik rekenen op zo'n 3000 euro. Ik krijg ook geen grotere borsten door die prothesen. Puur en alleen om de stevigheid, ze vertelde me dat ik anders ook niet veel over zou houden omdat ik weinig volume heb (en wel een C, D-cup).

Kiovili

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 20:39

Ik heb mijn 2e afspraak nu achter de rug. Het staat nu vast, in de kerstvakantie ga ik er eindelijk aan geloven. Lachen De precieze datum is nog niet bekend. Ik moet eerst het een en ander aan gaan kaarten bij de verzekering. Die hebben mijn verzoek namelijk afgewezen. Mijn plastisch chirurg zegt echter dat ze het eigenlijk moeten vergoeden. Het gaat namelijk om een aangeboren afwijking. Ik heb nu een bezwaarschrift ingediend, dus het is weer even afwachten. Spannend. Ik ga er maar niet vanuit maar niet geschoten is altijd mis. Ze zijn bij mij nu trouwens uitgekomen op een prijs van 4500 euro.

Ik hoor nog steeds graag reacties/ervaringen! Lachen

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:07

wat is dat toch duur he.. ik zou eigenlijk wel graag een site willen zien waar ik foto's zou kunnen zien van borstlift zonder protheses, tov met... wat nu het verschil is Lachen Ik ben al jaren aan het dubben over een borstverkleining, wil wel eerst een aantal kilo afvallen, maar als de boel dan gaat hangen zou ik ze graag willen laten liften. heel veel succes in ieder geval!!

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:20

Heej, ik heb een borstcorrectie gehad op mn 16e. Het was ook een aageboren afwijking, net als bij jou. Het was het plan om eerst de correctie te doen en een half jaar later een borstvergroting, omdat er toch best veel af ging.
De operatie, tsja, ik heb erg veel last gehad van de narcose, maar dat kan bij andere operaties ook voorkomen. Verder heb ik amper pijn gehad, behalve toen de drains er uit moesten en de hechtingen.
Wel heb ik veel last gehad van spookverhalen, ik zat toen ook nog op de Havo. Ik heb het in mijn klas uitgelegd en aan mijn vriendinnen uiteraard. Maar toch kwamen er van die roddels, over dat mijn ene borst groter was, of dat ik een borstvergroting had gehad. Dat vond ik wel erg toen. En ook die leraren die op je afkomen om te vragen wat er aan de hand is.
Maar uiteindelijk is alles goedgekomen...heb hele mooie borsten (sja wel wat littekens) en zelfs zonder implantaten cup DD.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 14:36

Dappere beslissing! Mijn moeder heeft alleen een borstvergroting gehad, heeft wel veel pijn gedaan maar ze zou het zo weer doen.
Ik hoop dat je tevereden bent met het resultaat!

mayday

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 14:45

kjoetie schreef:
wat is dat toch duur he.. ik zou eigenlijk wel graag een site willen zien waar ik foto's zou kunnen zien van borstlift zonder protheses, tov met... wat nu het verschil is Lachen Ik ben al jaren aan het dubben over een borstverkleining, wil wel eerst een aantal kilo afvallen, maar als de boel dan gaat hangen zou ik ze graag willen laten liften. heel veel succes in ieder geval!!

Als je je borsten laat verkleinen worden ze meteen gelift, ik heb nl. ook een verkleining gehad, nu ruim een jaar terug.
Het is niet zo dat ze helemaal stevig zijn maar ze zijn er iig goed van opgeknapt Haha! , aan de ene kant maar goed dat ze niet helemaal stevig zijn want dan zie je mooi het litteken onderlangs niet, verder zou ik het zo weer doen ik heb weinig pijn gehad, ook geen pijnstilling op. Als je meer wilt weten mag je ook pb en.

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 21:20

Ja, mij ook. Ik heb alle ziekenhuizen in Nederland zowat gezien en kan je precies vertellen welke ziekenhuizen/chirurgen de beste zijn.