Nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben? Alles is welkom. Ik zie vooral op tegen de operatie zelf, ik heb er echt schrik voor. Is het terrecht dat ik er bang voor ben of valt het allemaal reuze mee?
Ik hoop op reacties.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
polopaardje schreef:@ Fairytail: Ik heb altijd goede (dure) BH's gedragen dus daar ligt het zeker niet aan. De chirurg praat ook over een aangeboren 'afwijking'.
@ katiavl: Over de negatieve punten heeft hij het uiteraard ook gehad, borstkanker is in deze tijd ook met implanten goed te achterhalen volgens zijn woorden. Ik heb zelf iemand gezien die ze alleen heeft laten liften zonder implantaten en die is er ook niet over te spreken. Ik zelf vond het ook geen mooi resultaat. Ik ga nu een afspraak maken met een andere plastisch chirurg want ik had sowieso geen goed gevoel bij haar. En dan eens kijken wat die aanraad.
Bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval!
Citaat:Hoeveel kost zo'n borstlifting ongeveer?
polopaardje schreef:Citaat:Hoeveel kost zo'n borstlifting ongeveer?
Bij mij kwam ze ongeveer inclusief prothesen op 3500 euro uit.
polopaardje schreef:Citaat:Hoeveel kost zo'n borstlifting ongeveer?
Bij mij kwam ze ongeveer inclusief prothesen op 3500 euro uit.
Citaat:Aha oke, en zonder proteses dan? Zou dat veel schelen? Ik hoef er namelijk absoluut niks bij (liever wat ervanaf!)
kjoetie schreef:wat is dat toch duur he.. ik zou eigenlijk wel graag een site willen zien waar ik foto's zou kunnen zien van borstlift zonder protheses, tov met... wat nu het verschil isIk ben al jaren aan het dubben over een borstverkleining, wil wel eerst een aantal kilo afvallen, maar als de boel dan gaat hangen zou ik ze graag willen laten liften. heel veel succes in ieder geval!!