Blaasontsteking?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Blaasontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 19:27

Hai Bokkers!

Ik drink de laatste tijd een héle boel meer dan ik voorgaand deed.
Ik dronk eigenlijk praktisch nooit. Alleen als ik dorst had.
Kwam dus neer op 4/5 glazen per dag, véél te weinig. Koe

En daar heb ik wat aan gedaan, nu zit ik aan een ruime 1,5/2 liter per dag.
Alleen moet ik nu ineens ONWIJS vaak naar de wc, denk wel zo'n 10 keer per dag.
Is dit normaal of heb ik blaasontsteking o.i.d.? Scheve mond

Alvast bedankt!

Noie

Re: Blaasontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:44

Volgens mij moet je blaas nu gewoon wennen aan het vele drinken.
Dat is hij niet gewend nu. Als je blaasontsteking zou hebben, dan brand het meestal bij het plassen, en komt er elke keer maar een klein beetje uit. Dus ik denk dat je geen blaasontsteking hebt hoor, je blaas moet hier gewoon aan wennen Lachen

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:44

k geloof dat het een soort van blaasontsteking is.. ik heb het namelijk ook maar ik kan niet tegen de kur die je er voor krijgt.. krijg ik michelin handjes van. maar ik plas zn 15 keer per dag een heeel klein beetje.. en dat betekend dat je even langs de HA moet gaan. om te kijken hoe ernstig het is.. maar ik kom er nooit meer van af denk ik heb het al 2 jaar.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:46

Ik ga mee met steefie. Maar hou het wel even in de gaten, zo kan een blaasontsteking wel beginnen. Wanneer je een blaasontsteking hebt, krijg je meestal een trekkerig gevoel vanuit je bui wanneer je op het toilet zit. Tevens kan een brandend gevoel optreden bij het plassen.

Als je het niet vertrouwd, kan je altijd even bij de assistente van de huisarts een plasje inleveren (ik doe altijd ochtendurine) en hoor je dezelfde dag nog of het idd een blaasontsteking is of niet.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:47

Plas je dan ook echt?
Heb je pijn of een erg vervelend branderig gevoel tijdens plassen (of constant wat ik dan heb).

Als je gewoon ook echt een plas doet en geen vervelend gevoel hebt dan zou ik eerst nog niet van een blaasontsteking uitgaan, als je meer drinkt moet je ook vaker plassen (of als je zwanger word Nagelbijten / Gniffelen ).
Mocht je hier niet zeker van zijn dan kun je zo je urine laten testen bij de dokter hoor, dan weet je met 10 minuutjes vaak al hoe het zit.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 19:55

Anna-Jelly schreef:
Plas je dan ook echt?
Heb je pijn of een erg vervelend branderig gevoel tijdens plassen (of constant wat ik dan heb).

Als je gewoon ook echt een plas doet en geen vervelend gevoel hebt dan zou ik eerst nog niet van een blaasontsteking uitgaan, als je meer drinkt moet je ook vaker plassen (of als je zwanger word Nagelbijten / Gniffelen ).
Mocht je hier niet zeker van zijn dan kun je zo je urine laten testen bij de dokter hoor, dan weet je met 10 minuutjes vaak al hoe het zit.

Ja, ik plas dan ook echt, en heb geen pijn of erg branderig gevoel tijdens het plassen.
En als ik meer drink moet ik vaker plassen ja. Lachen En zwanger.. Nee. Denk ik niet.
[Edit] Tenminste, dat hoop ik niet. Nagelbijten / Gniffelen Gos. You scare me Anna-Jelly. Haha!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 10:49

Haha ik bedoelde er alleen maar mee dat ik nu zo veel vaker moet plassen omdat IK zwanger ben haha Knipoog (en ik heb écht vaak een blaasontsteking... Nagelbijten / Gniffelen )
Zolang je geen pijn voelt zou en gewoon lekker plast dan hoef je je geen zorgen te maken om een blaasontsteking Lachen