Mijn moeder belde van de week op. En kreeg te horen:
Dat ik een allergie-waarde van 2000 heb, en een normale waarde is 200 voor een allergie

Bij mijn weten uit zich dit alleen in benauwdheid, en het enige wat ik kan verzinnen is allergie voor stof. Ik zou niet weten waarmee ik nog meer elke dag in aanraking kom.
Ik ben al jaren benauwd, en ben pas dit jaar naar de dokter gegaan *niet erg logisch eigenlijk, maar ik heb er sinds vorig jaar pas 'erg' last van*. Eerst had ik een spray gehad, en bleek ik een snelwerkend neusslijmvlies te hebben. Dat zal dus wel komen door die allergie.
31 oktober moet ik naar het ziekenhuis, om te testen waar ik allergisch voor ben. 1 ding kon de dokter mij mededelen, ik ben niet allergisch voor de hond. (olé

Mijn moeder zit nu dus al helemaal; Jaa, en nu moet je konijn uit je kamer & je hamster, blabla, en je moet anti-allergie dekbed, vloerbedekking weg, enz. enz.
Mijn ouders doen dus net alsof ik allergisch ben voor dieren. (Wat ik nu al kan vertellen dat ik dat niet ben, als ik mijn konijn beet heb of hamster krijg ik het echt niet benauwder of bultjes of weet ik veel wat).
Maarja, zijn er nog meer bokkers gezegend met een (ernstige) allergie & iemand enig idee wat ze in het ziekenhuis gaan uitspoken?