Verdoving tandarts? Brrr

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Jody_

Verdoving tandarts? Brrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 10:55

Ik moet vanmiddag, want ik heb een aantal gaatjes.
Daar krijg ik dan verdoving voor, maar de laatste tijd krijg ik als de naald in mijn tandvlees gaat/zit voor de verdoving krijg ik tranen in mijn ogen. Ik ben er niet bang voor, maar heb er wel een hekel aan (vaak verdoving gehad.) Eerst had ik dat nooit en nu ineens wel, iemand een trucje wat daarvoor werkt of het verminderd? Of misschien een idee waar het vandaan komt of hoe ik het kan verhelpen?

Groetjes,

Esmeralda

Re: Verdoving tandarts? Brrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 15:13

mijn tandarts knijpt in mijn wang en ik voel dan echt geen pijn. Zelf in me gehemelte doet het geen zeer. Moet zeggen dat hij ook de enige is, die dit vrijwel pijnloos kan doen.(bij mij dan he, heb slagers gehad oei oei) Maar goed denk maar zo, even doorzetten het is binnen 10 tellen voorbij.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 15:24

Het ligt echt aan de handigheid van de tandarts of een verdoving zeer doet of niet (en aan de locatie waar hij prikken moet), een tip om te voorkomen dat de tranen in je ogen schieten heb ik niet voor je. Wees blij dat de verdoving er is, alternatief is dat je geen verdoving neemt, maar of dat nou zo fijn is....

Harvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:07

Heb geen tip voor je. Maar mijn tandarts kan echt goed vedoven voel er echt niks van. Ben afgelopen maandag geweest om mijn verstandskies te laten trekken en om 4 gaatjes te vullen. heb echt geen pijn gehad ook niet toen alles uitgewerkt was.
Wel lachen hoor zo'n verdoving Haha! ik kwam thuis en ik kon gewoon niet praten wel een beetje maar ik leek wel een dronken smurf niemand kon me verstaan. Kon ook niet slikken dus liep met een kwijldoekje en als ik slok water nam kwam dat door me neus weer naar buiten. Heel veel succes en het komt echt wel goed Ach gut

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 22:31

Je moet vragen of hij met stikstof op de plek wil gaan waar die prik komt! Dan bevriest het zeg maar en door de kou voel je die prik niet, doet mijn moeder ook altijd, maar ligt eraan of dat kan bij jou tandarts!

Succes

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 16:24

Bij mij steekt het altijd een beetje als ze die vloeistof naar binnen doen. Erg naar gevoel, maar verder merk ik er niet zo veel van eigenlijk. Lachen