Verstandskiezen doorkomen.. Heel je mond 'gevoelig'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eva_

Verstandskiezen doorkomen.. Heel je mond 'gevoelig'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 20:21

Volgens mij zijn mijn verstandskiezen aan het doorkomen. Op de plekken waar ze zitten, heb ik veel last enzo. Maar de rest van mijn mond is ook een beetje geïrriteerd enzo.
Is er hier een verband tussen?

alex66

Re: Verstandskiezen doorkomen.. Heel je mond 'gevoelig'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 12:28

ja, als er niet genoeg plek is voor de verstands kiezen duwen die de rest opzij en dat voel je.

bij mij zijn er nu 3 uitgehaald omdat er geen plek was
bij de eerste was ik zo dom om te wachten tot hij was ontstoken, niet doen dan weet je pas echt wat pijn is.
zodra de laatste zich bij mij laat zien gaat tie er uit

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:21

pppfff nou suc6 er mee... Bij mij is er nu 1 uit.. En de andere is half aan het doorkomen die is inmiddels al ontstoken geweest. Ben bang dat ie er ook uit moet.. Maar id Alex 66 heeft verder helemal gelijk.

Ze hoeven trouwens niet al zichtbaar te zijn om er uit getrokken te kunnen worden.. Bij mij was hij nl nog niet doorgekomen maar wel flink aan het ontsteken.. Halve tennis bal zo dik was mn kaak.. Die moest er dus uit!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:30

Ja, kan denk ik wel. Ik kreeg er oorpijn van, zelfs naar de HA geweest omdat ik dacht dat ik oorontsteking had...

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 14:13

ja, dat kan je goed voelen inderdaad. Ik heb gelukkig een kies gehad waar de vulling uitgevallen was voor de vakantie. Natuurlijk hoop kiespijn. Dus ik mocht kiezen, of verstandskies er zo snel mogelijk uit als die door zou komen, of nu die slechte kies eruit. Mijn verstandskies komt dus met veel ruimte door.
Aan andere kant hebk ook net een hoek-kies met een gaatje (ik kan er heel slecht bij met poetsen, ik heb na het poetsen altijd een streep over mijn wang staan waar de tandenborstel heeft gestaan omdat mijn tandenborstel echt in een hoek van 90 graden op mijn mond staat als ik die kiezen poets) en een vulling, dus alsk naar de tandarts moet ga ik vragen of die er ook niet gewoon uitkan, zodat daar verstandskies kan komen.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 16:22

Misser schreef:
Ja, kan denk ik wel. Ik kreeg er oorpijn van, zelfs naar de HA geweest omdat ik dacht dat ik oorontsteking had...

Aaah, bij mij trekt het meer naar mijn oor, maar dan gaat het echt van die plek v/d kies, naar mijn oor. Erg vervelend allemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:20

ik ben 12, heb zelf kiezen die aan het doorkomen zijn, maar wat voor kiezen zijn dat dan ?? Clown Maf... deze doen ook beetje pijn, meestal hoofdpijn als ze doorkomen enzo...

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:33

bizzybijtje schreef:
ik ben 12, heb zelf kiezen die aan het doorkomen zijn, maar wat voor kiezen zijn dat dan ?? Clown Maf... deze doen ook beetje pijn, meestal hoofdpijn als ze doorkomen enzo...

Dat zijn nog niet je verstandskiezen maar wel 'grote' kiezen. Is heel normaal dat ze nu doorkomen. Dat je er last van hebt kan heel goed.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:24

mijn verstandskiezen (nou ja 10tje dan...) komen nu ook langzaam door... doet wel pijn, maar dan alleen waar ie doorkomt zeg maar, verder niet....
moet binnenkort naar de tandarts geloof ik dus ik hoor het wel...

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:50

Gelukkig heb ik daar geen last van Lachen.
Er zijn er 2 al half uit en een derde kan elk moment uitkomen.
Ik heb maar 1 dag tandpijn gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:53

gabyfedde schreef:
bizzybijtje schreef:

Dat zijn nog niet je verstandskiezen maar wel 'grote' kiezen. Is heel normaal dat ze nu doorkomen. Dat je er last van hebt kan heel goed.

Dat weet ik, maar ik wist niet wat voor kiezen het waren.. nou ja, gelukkig heb ik er nou geen last meer van Haha! Bedankt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 20:02

Oud gezegde: Tegen armoede en kiespijn is geen medicijn...

En maar al te waar... ben nu 31 en voel sinds woensdag weer eens kiespijn.. 3 tegen 1 dat het me laatste verstandskies is..
Fijn, mogen we weer naar de kaakchirurg, en dan een week als een halve hamster door het leven....