Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alvaron schreef:Ik heb ook een vorm van migraine. Niet zo erg dat ik er misselijk van ben en geen licht/geluid kan verdragen, soms heb ik er zelfs nauwelijks hoofdpijn bij, maar alleen de vlekken voor m'n ogen. Dat duurt een half uur en daarna komt de hoofdpijn. De ene keer erger dan de andere.
1 ding ben ik ondertussen wel achter, als ik de 1e aanval negeer, krijg ik er geheid een 2e achteraan waarbij ik dan wèl flinke hoofdpijn krijg.
Het beste is inderdaad om bij de eerste tekenen (vlekken) naar huis en naar bed te gaan om 'm uit te slapen.
Ik ben ervoor naar de neuroloog geweest, er is een CT scan van m'n hoofd gemaakt, allemaal prima in orde. De opmerking van de neuroloog? "Tja, er is niks aan te doen, je zult ermee moeten leren leven."
Gelukkig al een paar maanden geen aanval meer gehad.
YentlKG schreef:Ik neem vaak zo'n iboprufen (ofzo) 400mg en ga dan gewoon proberen te slapen. lukt me vaak niet (tenminste, kom zowiezo dan niet in een 'vaste slaap') en dan heb ik het weer warm, dan weer koud, moet ik weer huilen, moet me moeder komen, moet ze weg, wil ik drinken, wil ik iets eten, denk te moeten kotsen en ga zo maar door.