Ik kan dus absoluut niet tegen airco, ik barst van de koppijn met dit mooie weer. Op school hebben ze airco in de bus hebben ze airco dus een dag geen hoofdpijn tijdens mooi weer zit er voor mij niet in. Wie heeft die ook? Wat kun je er tegen doen?
Ik krijg er geen hoofdpijn van, maar wel kippenvel Ik ben een gigantische koukleum en bij ons staat de airco ook de hele dag aan, brrrrr, hoeft van mij niet!!
Ik heb hetzelfde. Ik word heel misselijk en krijg barstende koppijn. Daarom hebben wij hem altijd eventjes laag aan en als het fris is gelijk uit. Ik zorg er ook voor dat hij niet op me gericht staat.
Ik ken ook een meisje die der niet tegen kan. Ze krijgt er ook hoofdpijn van en een hele droge keel. Best lastig. Maar ik zelf zou er niet zonder kunnen met dit warme weer. Veel sterkte
Ik word standaart ziek van een airco.. Binnen een dag ben ik flink verkouden en de volgende dag heb ik griep.. Héél vervelend dus! Ik probeer airco's zo veel mogelijk te vermijden, in de hoop dat ik er niet ziek van word
airco in de auto vind ik ook niet zo prettig als het echt recht in je gezicht waait, het is een soort 'nep lucht' en daardoor krijg ik hoofdpijn of het benauwd, ik heb dus het liefst de airco uit maar als het niet recht in mn gezicht staat heb ik er geen problemen mee
Ik krijg er pijn van, net achter mijn borstbeen.. Als het echt heel warm is, vind ik het anders wel fijn om hem te hebben, maar dan zorg ik er wel voor dat ze allemaal zo ver mogelijk uit mijn richting waaien en ook niet te hard aanstaan. Maar anders probeer ik die dingen te vermijden.
eergisteren ben ik er echt ziek van geweest hoofdpijn, misselijk en duiselig. Hopelijk gaat het me een beetje lukken om ze zoveel mogelijk te vermijden.
Ik haat airco.. ik word er ook vreselijk ziek van (vooral misselijk). Ook in een auto met airco houw ik het geen 5 minuten vol. Echt niet fijn. Vooral in de winter die warme lucht in de auto .
En dan kijken me ouders raar op dat ik met het warme weer niet ver wil reisen! Ik hou het bij alle ramen open
Ik heb er ook last van, verschrikkelijk! Toen we terug kwamen met de bus uit Spanje stond de airco ook aan, de dagen erna was ik dus mooi ziek van die airco, letterlijk.