Ik vraag mij af of er meiden zijn die Mirena hebben en hoge bloeddruk hiervan hebben gekregen. Ik heb sinds 3 jaar Mirena, maar sinds ongeveer 2 jaar heb ik best veel last van hoofdpijn, ook voel ik mij niet altijd even jofel. Vorige week zo een huistuinenkeuken bloeddrukapparaat van reallife gekocht. Nou een openbaring.
Als ik op sta 176/110, gedurende de dag zakt het met veel moeite naar 154/96. Er zijn ook wel dagen dat ik mij beter voel, heb ik nog niet gehad sinds ik dit ding heb, dus ben benieuwd.
Bij mijn controles is mijn bloeddruk nooit getest, in de bijsluiter staat wel dat hoge bloeddruk een bijwerking is en dat je dan naar je huisarts moet. Maar dan moet je wel weten dat je het hebt.
Wellicht misschien zijn er meer meiden die ongemerkt te hoge bloeddruk hebben. Dit kan heel gevaarlijk zijn. Ik ben benieuwd wat mijn huisarts morgen gaat zeggen. Ik heb Mirena helaas op medische indicatie, ding er uit is voor mij geen optie.
Wie heeft dit zelfde en hoe is het opgelost, heb je tabletten gekregen en hoe bevalt dat of geen tabletten en moest Mirena verwijderd worden??