Omdat er zoveel 'negatieve'of deprimerende verhalen op bokt zijn omdat het niet goed gat met mensen zou ik graag een topic starten over verhalen van mensen die uit hun depressie geklommen zijn en weer hun leven opgebouwd hebben.
Mijn verhaal:
Kreeg rond mijn 14de anorexia, dit is een jaar lang zo geweest, daarna ging het een tijdje wat beter, na een half jaar dat het beter ging, ging ik naar de andere kant, boulimia. Veel vreetbuien enz. Was heel onzeker over mezelf door pestverleden. Heb verschillende psygologen gehad, groepstherapieen enz. Ik werd depressief, wou er niet meer zijn, zag niks geen goeds meer. Daardoor ging ik ook van school, mijn concentratie was helemaal niks meer en daardoor mijn cijfers ook niet.
Nu, 6 jaar later, ga ik weer beginnen met een opleiding, heb veel plannen en het eten gaat beter. Nog niet zoals het moet, maar ik kom er, ik ga weer naar een psygoloog voor de laatste loodjes. (zelfvertrouwen)
Dit was mijn verhaal in het kort, maar hoop dat mensen die een erge tijd meemaken of depressief thuis zitten en het niet meer zien zitten hierdoor weer de hoop krijgen om er wat aan te doen en verder te gaan. Geloof me, ik dacht net als jullie, maar langzaamaan kom ik er, net als jullie!