Medische zorg in Azie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marel

Medische zorg in Azie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 07:11

Ik vroeg mij af of er iemand een idee heeft hoe het gesteld is met de medische kwaliteit in Azie? Mijn vader en zijn partner bevinden zich in Vietnam en helaas is zij ziek geworden en moet dus beroep doen op de medische voorzieningen aldaar. Ik maak me alleen zorgen dat de betreffende voorzieningen kwalitatief het niet halen bij de westerse zorg. Wie heeft hier verstand van?

sassefras

Re: Medische zorg in Azie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:05

hai,

er zijn erg goede priveklinieken die kant op, vooral richting thailand (bangkok) zit je echt prima bij een ziekenhuis, bijna alle artsen in die hoek hebben hun opleiding gedaan in amerika. ik denk zelf dat de medische zorg daar beter is dan hier,

sterkte sas

magicrover

Re: Medische zorg in Azie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:20

Waar verblijven ze in Azie? Ik ga met sassefras mee. Heb het zelf helaas ondervonden en vond echt dat de gezondheidszorg beter was dan hier in Nederland. Ik lag in een ziekenhuis in een klein plaatsje bij Bangkok. Kunnen ze niet een vlucht naar Nederland nemen, of is diegene niet te vervoeren? Paar jaar geleden met vriend op Kreta geweest, nou daar wil je helemaal niet behandeld worden!