Migraine......

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

QueenD

Migraine......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 10:09

Wie van jullie heeft hier ook last van ?

Normaal gesproken heb ik dat zo eens in het half jaar maar nu heb ik het bijna elke week. Gisterenavond toen ik terug kwam van mn paardje was ik nog niet boven en jahoor ik zag letterlijk weer die bekende Ziek (als ik eraan denk kan ik spontaan missellijk worden) voor mn ogen en ben razend snel mn bed ingedoken. Vorige week wilde ik lekker ff kijken naar de WEG op tv en had t 's morgens ineens. Wie van jullie herkent dit en wat doen jullie eraan ???
Bij mij uit het zich in die bekende Ziek en ook moet ik dan "overgeven", daarna knap ik wel weer op.

Heb wel eens gehoord dat je t kan krijgen door bepaalde voedingsstoffen waar je niet tegen kan, of natuurlijk stress, ik maak ook vrij lange werkdagen op t moment, tja ga dit maar eens uitzoeken. Ik durf zowat de deur niet meer uit te gaan, volgende week ga ik naar Horse Event, als dat maar goed gaat. Zou morgen met mn vriendin meegaan naar een wedstrijd in Hagenstein maar ook dat maakt me onzeker Huilen Huilen Huilen . Wat is hier aan te doen. Laat maar komen jullie verhalen Knipoog .

Chocopasta

Re: Migraine......

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:16

Hier ook een migrainepatientje Haha!
Heb sowieso veel last van hoofdpijn.
Migraine heb ik meestal 1 keer in de 2 maanden.

Toevallig vorige week nog. Het begon met gewone hoofdpijn, wel heviger dan normaal. Toen ik in mijn bed lag werd het steeds erger, na een uurtje lag ik jankend in mijn bed te rollen van de hoofdpijn Rolleyes
Was een flinke aanval..
En misselijk ook inderdaad, sterretjes had ik dit keer ook, meestal niet.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:18

Ik heb ook migraine, maar heb eindelijk goede medicijnen, ga naar je dokter en zeg dat je er echt heel graag goede medicijnen voor wilt. Ik had elke dag hoofdpijn, nu heb ik daar geen last meer van, af en toe komt het terug, neem ik een pilletje in en tadaa, van me hoofdpijn af Haha!

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 10:27

Mn zus heeft t ook vrij veel en zij had van die poedertjes die in water opgelost moeten worden. Daar ga ik van Misselijk , ja sorry hoor Haha! . Nu heeft ze van die smelt tabletjes en dat gaat goed. Maar kan het ook te maken hebben overgewicht ofzo (dat heb ik helaas een beetje, zit nog in die 2-cijfer serie gelukkig). Tja ik werk vrij onregelmatig, vroeg beginnen en laat stoppen, zit n.l op de vrachtwagen en natuurljk "vreet ik m e nogal gauw op" in het verkeer. En dan onregelmatig tijden eten. Kan ook niet best zijn.

Zie dat er n paar fouten instaan, sorry ben er net vanaf ( Ziek )

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 10:28

Plus dat erook een paardje staat te wachten aan t einde van de dag Haha! .

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:56

Mag ik vragen waar de laatste reactie op slaat?

Ik heb ook last van migraine, zit in de familie helaas!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 12:51

wederom getemt
heb gelukkig geen last van migraine meer, heb het wel getelt 2x gehad, hoop het nooit meer te krijgen. Je voelt je zo beroerd en je bent helemaal versleten na zo,n "aanval" teminste zo voelde ik het

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 12:55

_Nicky schreef:
Mag ik vragen waar de laatste reactie op slaat?

Ik heb ook last van migraine, zit in de familie helaas!

Ja sorry, dat laatste slaat dus op het geen dat ik van die bizarre lange dagen maak plus dat er ook een paard op me wacht die ook de nodige aandacht vraagd en dan wordt t soms ff teveel en dat kan bij mij dan omslaan in die fijne hoofdpijn waar je zo heerlijk van gaat kijken Ziek .
Ik kan er dan dan nu wel eens flink last van hebben maar het kan ook zijn dat ik het maanden niet heb, dus ja.....kweet t ook niet