Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eightlegged schreef:Inderdaad heel goed om dit te doen!
Ik weet helaas wel hoe droevig het met mijn nieren gesteld is, anders zou ik het meteen doen.
faye schreef:arme huisartsen, die worden straks overspoeld met mensen die eiwit in de urine hebben.
lienet schreef:Wel doen met een ochtendplas! Nuchtere urine dus.....Lijkt mij tenminste, immers na enkele maaltijden zit er eiwit in de urine, slaat het stickje gelijk alle kleuren uit!
Gevaar van zelftesten is dan ook dat mensen onnodig schrikken.....terwijl er niets aan de hand is!
Yvonniej schreef:lienet schreef:Wel doen met een ochtendplas! Nuchtere urine dus.....Lijkt mij tenminste, immers na enkele maaltijden zit er eiwit in de urine, slaat het stickje gelijk alle kleuren uit!
Gevaar van zelftesten is dan ook dat mensen onnodig schrikken.....terwijl er niets aan de hand is!
denk dat dat er ook wel bij vermeld word!
Rachelll schreef:ja heb hem ook gelijk aangevraagd. moeten meer van dit soort thuistests komen. altijd handig om thuis te testen of alles nog goed is, toch??
Yvonniej schreef:het is hetzelfde stickje als de huisarts gebruikt.. dus daar is de kans dus even groot.