morgen dokter --> wratten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kruumie

morgen dokter --> wratten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 21:04

jaa en ik heb dr geen zin in
voor het eerst dat ik bang ben eigenlijk
gister (woensdag) moest ik voor de 4/5e keer mijn wratten laten aanstippen, de assistente vroeg of het de 2e of 3e keer was.
ik zeg dus nee 4/5e inmiddels al.
njh dokter zelf erbij gehaald, zij hebben toen besloten dat ze inplaats van bevroren verbrand moesten worden, maar dan moet het verdoofd worden.
want waarschijnlijk waren ze besmet met n bacterie/virus ofzoiets Rolleyes
aangezien ze op mijn vinger zitten, bij de nagel/nagelriem kunnen ze niet weggesneden worden (zijn er ook teveel, stuk of 9 op bovenste stukje Rolleyes ).

nu moest ik dus bij de apotheek een verdovend zalfje halen, om half 6 erop smeren, 7 uur/ half 8 nog een keer omdat ik iemand ben waarbij de standaard dingen niet werken raadde de dokter dit aan.
dan om 20 voor 9 naar de dokter, ze gaan dr met n naaldje in en verbranden het van binnen, drna verband eromheen.
nu ben ik dus als de dood dat het zalfje niet werkt, werkt het niet, krijg ik misschien 2 spuiten aan het einde van de vinger Verdrietig
en ik ben dus ook als de dood voor n spuit Haha! .

iemand nog ervaringen ermee? doet het veel pijn?

Anoniem

Re: morgen dokter --> wratten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:05

oo jakkes, ik vond het bevriezen al zo'n pijn doen, sterkte er mee, klinkt niet lekker iig

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:07

dat is denk ik lidocaïne zalf ofzo. ik heb zelf wel eens lidocaïne op me handen gehad (assisteer bij operaties zie onderschrift Knipoog ) en dat geeft idd een verdovend gevoel dus ik denk wel dat het werkt

kruumie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 21:12

fjordjes schreef:
dat is denk ik lidocaïne zalf ofzo. ik heb zelf wel eens lidocaïne op me handen gehad (assisteer bij operaties zie onderschrift Knipoog ) en dat geeft idd een verdovend gevoel dus ik denk wel dat het werkt

klinkt beter, op de 1 of andere manier vertrouw ik het niet echt

ja het bevriezen deed bij mij ook al pijn, maar meestal dan maar 1/1.5 dag

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:34

denk inderdaad lidocaine ja. Mijn vertrouwen is ook niet zo groot in zalfjes (eigenlijk wel raar, een spuit vertrouw ik wel Lachen ), maar hoop voor je dat het werkt!
Heb ook laten bevriezen, maar hielp niets.
Op een gegeven moment verdwenen ze allemaal van de een op de andere dag. Was heel apart

kruumie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 13:50

ben ik weer,de verdoving werkte niet Verdrietig deed behoorlijk pijn
ze hebben het eerst verbrand, en de dokter zei dat als ik ze echt goed wilde aanpakken ze ook nog n x moest laten bevriezen
dat ook maar gedaan, nu doet t heel erg pijn mjh, gaat vnzelf over Knipoog

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 14:54

Dan zijn ze wel weg Knipoog

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 15:01

Oeh dat lijkt me echt niks. Sterkte met je zere vinger!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 18:20

Ik had destijds waterwratjes in mijn knieholtes/'armholtes' , echt óntzettend veel, daarnaast kwamen; heel vies, er ook steenpuisten bij kijken. Ik kreeg een laagje zalf op en 2 enorme pleisters voor die plekken en moest het een halfuurtje laten inwerken. Daarna werden ze met een mesje weggesneden. Heel grappig Verward , ik had iemand die stage liep en dus nog in opleiding was; Die had die zalf dus véél te dun opgesmeerd, ik begon echt te gíllen toen ze ging snijden, ik voelde het gewoon!
Mijn moeder is erg kwaad geworden en bij de tweede behandeling voor in mijn 'armholtes' heeft ze uitdrukkelijk gezegd dat die zalf der lekker dik op mocht, heb toen niks gevoeld; en zo hoort het!

kruumie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 18:46

ja ik moest 3 uur van tevoren de zalf erop en later nog n keer voor de zekerheid
ook met zoon soort pleisters eromheen (net folie)
bij mij kunnen/konden zeniet weggesneden worden omdat ze dus bij de nagelriem zitten en dan word de nagel ofzoiets beschadigd (nagel dat onder de huid zit ofzoiets)
heb er nu niet meer zo'n last van als vanmiddag/vanmorgen gelukkig

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 19:00

nou geef mij die ouderwetse middeltjes dan maar zoals een fijngeknepen naaktslak er over heen smeren en dat slijm een poosje laten zitten, binnen een maand is het weg!

succes ermee want het lijkt me erg pijnlijk. heb je nog meer wratten dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 20:04

Ja, het idee van mesjesloos en zonder ziekenhuis klinkt aantrekkelijk. Ik háát naaktslakken, maar om ze nou te gaan zitten fijnknijpen Verward

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 20:58

Ik had er eerst ook 1 bij mn nagelriem en nog paar keer bevriezen was hij inderdaad ook bij mij nog niet weg.
Toen hebben ze het een keer flink aangestipt, er kwam een grote blaar op en toen 5 dagen later weggesneden en de "wortelpunten" verbrand. Dit alles zonder verdoving of iets. OMG wat deed dat pijn! Ben zowat flauwgevallen toen.
En het ergste was, het heeft niet eens geholpen!
Daarna echt heel erg lang bevroren, enorme blaar en toen was hij weg Lachen

JackieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 21:00

Als je die prik krijgt doe dan je ogen dicht en niet open want dan weet je niet waarneer het komt.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 21:05

bij mij op me voet heb ik ze is moeten uitlepen zegmaar, hij was te groot op aan te stippen en dat deed ook zooo pijn

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 00:10

ik heb het niet gedaan.
Had ook 3 wratten en als ze aant eind van de vakantie niet weg waren, ging ik ze ook weg laten halen..
Geen idee hoe het kwam, maar aan het eind van de vakantie waren ze alle 3 weg!! Haha!
(de langste zat er al 2,5 jaar ofzo Clown)

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 08:49

Miirthe schreef:
Ja, het idee van mesjesloos en zonder ziekenhuis klinkt aantrekkelijk. Ik háát naaktslakken, maar om ze nou te gaan zitten fijnknijpen Verward

waarom niet? als het helpt.. baad het niet schaad het niet. denk ik altijd maarzo Knipoog zolang je ze maar niet op hoeft te eten Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 12:34

Jen33 schreef:
Miirthe schreef:

waarom niet? als het helpt.. baad het niet schaad het niet. denk ik altijd maarzo Knipoog zolang je ze maar niet op hoeft te eten Knipoog

volgens mij zou ik al over mn nek gaan als ik ze moest fijn knijpen, laat staan smeren Vingers aflikken

kruumie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 17:26

haha ja bij de gedachte zo´n beestje te pletten, bah nee

een oud-klasgenootje had eens een keer witstoepkrijt erop gedaan en toen waren ze ook zo weg
'ns een keer kijken of dat ook helpt Haha!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:31

De dokter zei een keer tegen mij dat over je wratten heen plassen helpt..

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:20

ik moest ook een wrat weg branden

ik vond het een hel! door medisch verleden ben ik nogal angstig voor prikken. en ik vroeg trillend aan hem of het erg pijn zou doen, njah hij vroeg of die het als vriend moest beantwoorden of als dokter. ik zei; doe maar als vriend. ja het doet pijn antwoorde die.. ik lag daar dus, en toen zou die prikken, wat deed dat een pijn! ik zat echt jammerend op die stoel. huilend, alsof die in een wond zat te prikken. daarna ging die dus branden. hij kwam niet ver, want mijn wrat is ontstoken en deed weer een verschrikkelijke pijn. daarna kon ik naar huis met een pleister om mijn vinger. in het begin gign die pijn nog wel, maar het duurde nite lang of het werd ondragelijk. ik zat echt huilend achter mijn computer. huilend te eten, het deed zo'n verschrikkelijke pijn!. ik wil je absoluut niet bang maken, hoo pdat jij het in ieder geval niet hebt.

kruumie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 16:23

jeej dan ben ik blij dat ik dat niet had
ik heb er nu geen last meer van, alleen zijn ze nu zwart, die op de nagelrand zitten zijn n randje wit en ze zijn hard en voelen raar aan Tong uitsteken
hopen dat ze er snel ´af vallen´

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 18:44

ik heb ook veel wratten op mijn handen.. al wel eens aangestipt.. maar dat doet ook zo'n pijn en zo komen steeds weer.. maar hopen dat ze vanzelf weg gaan..