Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nanka schreef:Misschien heb ik een tip voor je: Weight Watchers!
Ik doe dit zelf ook en ik ben erg tevreden. Je mag eigenlijk alles eten, maar overal zitten punten aan verbonden. Je moet een bepaald minimum aan punten eten en uiteraard heb je een maximum.
Je wordt je heel bewus van wat je eet! 1x p/week ga je naar een bijeenkomst wat ik overigens heel fijn vind doordat je een stok achter de deur heb en dan wordt je elke week gewogen.
Denk er eens over na
mynique schreef:Hallo allemaal,
Ik weet dat jullie allemaal gelijk hebben!
En dat het ook op een andere manier kan.
Hoe gaan jullie dan met je hongergevoel om als je bijvoorbeeld om half 12 al trek hebben?
Die momenten zijn natuurlijk het moeilijkst.........
mynique schreef:Hallo allemaal,
Ik weet dat jullie allemaal gelijk hebben!
En dat het ook op een andere manier kan.
Hoe gaan jullie dan met je hongergevoel om als je bijvoorbeeld om half 12 al trek hebben?
Die momenten zijn natuurlijk het moeilijkst.........
HappyAppy schreef:Een vriendin van mij doet al vanaf begin dit jaar het South Beach-dieet en is al 25 kilo kwijt door je voedingspatroon totaal te veranderen. Kijk maar op hun site. Ikzelf kijk ook wel eens naar recepten bij hun op die site en het is best redelijk te doen volgens mij. Ik moet ook echt wat afvallen en dan "pluk'' ik wat recepten bij elkaar en ga daar ook ns mee aan de slag.
Anna-Jelly schreef:Het South Beach dieet zou ik je ook kunnen aanraden, heb er ontzettend veel positieve ervaringen over gehoord. Was zelf ook van plan eraan te beginnen maar toen werd ik ziek en viel ik in 2 weken tijd 12 kilo af, dit is er nooit meer aangekomen dus niet meer nodig gehad.
Mocht het je ook wat lijken dan heb ik nog wel het boek wat je over mag nemen.
Racekees schreef:ik gebruik ook supplementen maar dan om aan te komen er zijn wel degelijk supplementen die werken zonder bijwerkingen!! Heb het bij meerdere mensen gezien maar je voeding zelf blijft het belangrijks en goed bewegen! ga niet aan de stackers enzo want hier kan je onwijs aggresief van worden (bijwerkingen) dus vermijd die ondingen!
Goed eten en goed bewegen eventueel nog een lean gainer erbij!
mynique schreef:Racekees schreef:ik gebruik ook supplementen maar dan om aan te komen er zijn wel degelijk supplementen die werken zonder bijwerkingen!! Heb het bij meerdere mensen gezien maar je voeding zelf blijft het belangrijks en goed bewegen! ga niet aan de stackers enzo want hier kan je onwijs aggresief van worden (bijwerkingen) dus vermijd die ondingen!
Goed eten en goed bewegen eventueel nog een lean gainer erbij!
eehhhhhh ik hoef geen keiharde spiermassa hoor![]()
Misschien iets voor mijn hubbie....