Lijnen in combinatie met een supplement

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mynique

Lijnen in combinatie met een supplement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 18:46

Net als zoveel mensen ben ik ook begonnen met afvallen.
Nou ja, ehhhhhh ben ik weer bezig met een zoveelste poging (ach wie niet he).
Sonja Bakker, Slimfast, Herbalife..... ik heb ze allemaal geprobeerd, maar helaas.
Nu las ik tijdens een bezoek aan een bepaalde winkel een folder over afslanksupplementen.
Ik heb de folder doorgelezen en besloten zoiets te proberen.
Zo kwam ik uit op het merk chizled. Je neemt 2 x per dag 2 capsules en dan moet je minder zin hebben in eten, je vetverbranding wordt beter etc.
Het resultaat van 3 weken chizled slikken was 4 kilo eraf. Maar ja ik had nog niet mijn streefgewicht dus heb ik eens een ander merk gekocht en daar ben ik net mee begonnen.

wie heeft er ook wel eens zoiets gebruikt? En wat was jouw resultaat??

tamary

Re: Lijnen in combinatie met een supplement

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 19:00

Niet nodig. Ik heb het geluk dat ik makkelijk afval als ik een week of zo het snoep laat staan of ernstig beperk, en iets actiever ben.
Dieten werkt slechts zolang als je het dieet volgt. Analyseer wanneer je de dingen eet die je dik maken en zorg ervoor dat je dan wat anders gaat doen, of eet iets waar geen energie inzit. Je zal je leefgewoontes en je normale eetpatroon permanent moeten aanpassen. Zorg voor veel fruit, water en vezelrijke producten (bruin brood, volkoren pasta, etc.) Dan voel je je sneller vol.

Die tabletten zijn niet altijd goed voor je, en aangezien het geen geneesmiddelen zijn is de controle ook minder. Je bent goedkoper uit met vezelpillen van bv het kruidvat. Daar voel je je ook voller van zonder dat je meer energie binnen krijgt.

Let ook goed op de verpakkingen van voorverpakte producten. Kijk hoeveel energie erin zit, niet alleen naar de hoeveel vet. Je hebt wel vet nodig om bepaalde vitamines op te kunnen nemen. Probeer ook de (geraffineerde) suiker uit je dieet te bannen. Sommige mensen worden hier extra snel dik van.
Let ook op of er veel chemische troep zit in de dingen die je koopt. Hoe minder hoe beter.

sharyn44

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:41

Hai.. Ik kan je dat soort middelen sterk af raden. Het probleem met dat soort supplementen is dat het altijd ten kosten van iets gaat. Zoals vet verbranden. Je hebt namelijk ook een aantal essentiele vetzuren die jouw lichaam echt nodig heeft... en dan gaan die pillen dat afbreken. Op den duur gaat het ten kosten van jouw gezondheid. Er is echt maar 1 goede manier om goed gewicht te verliezen... en dat is verantwoord minder energie tot je nemen... of zorgen dat het energie wat jij met eten inneemt met sport verbruikt wordt. succes met je gewichtsverlies!

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:56

als je wil afvallen moet je juist regelmatig maaltijden eten, en vooral geen een overslaan! Door pillen te slikken val je juist op een vreselijk verkeerde manier af...

een paar tips om gezond af te vallen:

- veel bewegen
-gezonde tussendoortjes
-sla geen maaltijden over
-eet op regelmatige tijden
-denk niet: ik heb de hele ochtend niks gegeten, nu mag ik een mars oid

Veel succes! Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:20

Mijn vriend wilde ook afvallen / meer spieren kweken met supplementen...

ik zou het ook niet doen en ik heb er met me vriend zelfs flinke ruzie om gehad. Ik vind dat gewoon niet nodig voor hem, het kan ook op een natuurlijk manier...
gelukkig luisterd die daar nu naar en hopelijk houd hij het vol.

Ik zou zeggen: eet gewoon gezond, sla geen maaltijden over en drink veel water! En natuurlijk veel bewegen.
je kan ook nog wat handige tips en dingen vinden op: www.voedingscentrum.nl

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:24

ik zou je ook afraden om die supplementen in te nemen. Probee rop een natuurlijk manier af te vallen zoals hierboven staat beschreven.

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 21:38

Hallo allemaal,
Ik weet dat jullie allemaal gelijk hebben!
En dat het ook op een andere manier kan.
Hoe gaan jullie dan met je hongergevoel om als je bijvoorbeeld om half 12 al trek hebben?
Die momenten zijn natuurlijk het moeilijkst.........

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 10:19

Misschien heb ik een tip voor je: Weight Watchers!
Ik doe dit zelf ook en ik ben erg tevreden. Je mag eigenlijk alles eten, maar overal zitten punten aan verbonden. Je moet een bepaald minimum aan punten eten en uiteraard heb je een maximum.
Je wordt je heel bewus van wat je eet! 1x p/week ga je naar een bijeenkomst wat ik overigens heel fijn vind doordat je een stok achter de deur heb en dan wordt je elke week gewogen.
Denk er eens over na Knipoog

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 10:21

nanka schreef:
Misschien heb ik een tip voor je: Weight Watchers!
Ik doe dit zelf ook en ik ben erg tevreden. Je mag eigenlijk alles eten, maar overal zitten punten aan verbonden. Je moet een bepaald minimum aan punten eten en uiteraard heb je een maximum.
Je wordt je heel bewus van wat je eet! 1x p/week ga je naar een bijeenkomst wat ik overigens heel fijn vind doordat je een stok achter de deur heb en dan wordt je elke week gewogen.
Denk er eens over na Knipoog

Ik stuur je pm

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 21:47

mynique schreef:
Hallo allemaal,
Hoe gaan jullie dan met je hongergevoel om als je bijvoorbeeld om half 12 al trek hebben?

Door dingen te eten waar je je langer vol van voelt en waar weinig energie in zit. Dus veel vezels, weinig bewerkt spul en geen repen, geraffineerde suiker, etc. die verbranden nl heel snel en dan krijg je sneller trek omdat je bloedsuiker sneller omlaag gaat. Eet ook altijd op vaste tijden, dan gaat je lichaam zich daar op instellen en dan krijg je dat hongergevoel ook pas tegen die tijd.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:18

Een vriendin van mij doet al vanaf begin dit jaar het South Beach-dieet en is al 25 kilo kwijt door je voedingspatroon totaal te veranderen. Kijk maar op hun site. Ikzelf kijk ook wel eens naar recepten bij hun op die site en het is best redelijk te doen volgens mij. Ik moet ook echt wat afvallen en dan "pluk'' ik wat recepten bij elkaar en ga daar ook ns mee aan de slag.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 22:46

mynique schreef:
Hallo allemaal,

Hongermomenten moet je voorkomen. Want als je die krijgt ben je eigenlijk al te laat. Dus: Stevig ontbijten en dan om 10 uur een kleine maaltijd nemen (vb, roggebroodje met kipfilet en tomaat en een bakje kwark) dan trek je het wel tot de lunch.

Supplementen? Heb ik inmiddels mijn mening over bijgesteld. Ze zijn handig, mits (ja, toch een MAAR Knipoog ) je weet waaróm je ze gebruikt en je ze gebruikt als ondersteuning van een gezond dieet incl. sport. Vetverbranders bevatten vaak caffeine of sinephrine etc. en dat zorgt ervoor dat je hartslag omgoog gaat. Best impact op je lijf. Als je je eigen lijf en eetgewoonten niet voldoende kent, kan je zo'n product niet veilig gebruiken omdat je in feite 'maar wat doet'. Bovendien, je doel is om je uiteindelijke streven vast te houden, en daarvoor is een ander leefpatroon nodig. Geen tablet Lachen

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:27

HappyAppy schreef:
Een vriendin van mij doet al vanaf begin dit jaar het South Beach-dieet en is al 25 kilo kwijt door je voedingspatroon totaal te veranderen. Kijk maar op hun site. Ikzelf kijk ook wel eens naar recepten bij hun op die site en het is best redelijk te doen volgens mij. Ik moet ook echt wat afvallen en dan "pluk'' ik wat recepten bij elkaar en ga daar ook ns mee aan de slag.

een paar collega's van mij hebben ook dit dieet gedaan en die werden er hardstikke ziek van.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:49

Het South Beach dieet zou ik je ook kunnen aanraden, heb er ontzettend veel positieve ervaringen over gehoord. Was zelf ook van plan eraan te beginnen maar toen werd ik ziek en viel ik in 2 weken tijd 12 kilo af, dit is er nooit meer aangekomen dus niet meer nodig gehad.
Mocht het je ook wat lijken dan heb ik nog wel het boek wat je over mag nemen.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:34

SB is één van de gezondste 'dieten' mits je niet in de valkuil valt van fase 1 aanhouden (wat dus ook afgeraden wordt) Ik zet dus vraagtekens bij wat jouw collega's aten, Nanda Haha!

Racekees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:22

ik gebruik ook supplementen maar dan om aan te komen er zijn wel degelijk supplementen die werken zonder bijwerkingen!! Heb het bij meerdere mensen gezien maar je voeding zelf blijft het belangrijks en goed bewegen! ga niet aan de stackers enzo want hier kan je onwijs aggresief van worden (bijwerkingen) dus vermijd die ondingen!

Goed eten en goed bewegen eventueel nog een lean gainer erbij!

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 22:26

Anna-Jelly schreef:
Het South Beach dieet zou ik je ook kunnen aanraden, heb er ontzettend veel positieve ervaringen over gehoord. Was zelf ook van plan eraan te beginnen maar toen werd ik ziek en viel ik in 2 weken tijd 12 kilo af, dit is er nooit meer aangekomen dus niet meer nodig gehad.
Mocht het je ook wat lijken dan heb ik nog wel het boek wat je over mag nemen.

Ik ken het niet.
Wat is het doel ervan?
Ik kijk wel even op het net of ik wat info erover kan vinden.

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 22:28

Racekees schreef:
ik gebruik ook supplementen maar dan om aan te komen er zijn wel degelijk supplementen die werken zonder bijwerkingen!! Heb het bij meerdere mensen gezien maar je voeding zelf blijft het belangrijks en goed bewegen! ga niet aan de stackers enzo want hier kan je onwijs aggresief van worden (bijwerkingen) dus vermijd die ondingen!

eehhhhhh ik hoef geen keiharde spiermassa hoor Bloos
Misschien iets voor mijn hubbie....

Racekees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:30

mynique schreef:
Racekees schreef:

eehhhhhh ik hoef geen keiharde spiermassa hoor Bloos
Misschien iets voor mijn hubbie....

daarom ook de lean gainer mocht je echt super veel honger hebben en een neiging zou hebben naar snoepgoed en goed bewegen en goed eten heeft nog nooit iemand kwaad gedaan Knipoog

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 22:33

Dus dat zou alleen een goede vervanging zijn voor mijn drang naar eehhh chocola?

Racekees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:46

zou kunnen ja

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 14:33

de drang naar zoetigheid moet je gewoon overhene komen, jouw lichaam moet afkicken van die rotzooi, als je dit 2 weekjes volhoud dan heb je het ergste al gehad.

South Beach dieet