8 spuiten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EnelyaT

8 spuiten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 10:22

Ik ben net bij de tandarts geweest.. Vorige week ook al..

Ik dacht dat hij me vorige week al had afgebeuld met 4 spuiten.. Maar nou kreeg ik er 8!
Ik moet zo gaan stagelopen.. En mijn gezicht is gewoon half verlamd..

Probeer nu te eten, wat echt niet lukt.. Mijn mond is lam, mijn tong.. *dat praat heel makkelijk Clown * en mijn wang, tot onder mijn oog, mijn slaap, zelfs mijn neus is lam..
Weet iemand hoe lang dat ongeveer blijft? Want dit is echt vreselijk!!

Mossel

Re: 8 spuiten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 10:23

ik had bij 1 spuit zelfs last van tot zeker de middag

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 10:25

Verdorie... Ik moet zo naar stage, nou, ik lijk wel een idioot.. Ikan maar half praten, volgens mij kwijl ik ook (maar dat voel ik niet) en nu is ook mijn oor aan het tintelen..

Ik had vorige keer van die 4 spuiten al lang last.. Maar nu.. Clown

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 10:32

Dat ken ik idd...... Ik heb ook gehad dat ik niets meer voelde in mijn gezicht... Het voordeel was wel, dat ik ook van de hele behandeling niets gevoeld heb...... Bij mij duurde het tot 6 uur na de bahandeling.... succes dus Clown

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 10:39

Haha, toen ik m'n verstandskiezen heb laten trekken kreeg ik ook een stuk of 8 spuiten, maar het voordeel was inderdaad dat ik zo goed als niks voelde van het snijden en trekken Knipoog

Nadeel was dat ik niet eens kon gaan slapen, want kon m'n ogen niet dichtdoen, tot daar was het zelfs verdoofd Tong uitsteken

SunnyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 10:45

Een paar weken geleden ben ik ook geweest en ik heb toen ook aardig wat spuiten gehad om gaatjes te boren. Ik ben 's morgens om half 11 bij de tandars geweest en 's avonds had ik de verdoving er nog in zitten.
Ik ben 's middags zelfs van mijn werk naar huis gegaan want ik werk aan de balie en neem de telefoon op. Ik kon gewoon niet meer goed praten met zo'n verdoofde tong en mond.

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 10:47

Ik loop stage op het lab, dus ik hoef gelukkig niet zoveel te praten..
Maar het wordt wel lachen voor mn collega's, met de pauze.. Ik kan niet eens fatsoenlijk drinken (het komt er aan 2 kanten uit..)
En dan heb ik vanavond ook nog eens rijles (paardrijles) ... Helemaal gezellig Knipoog

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 10:57

tegen vanavond kan de verdoving er wel weer uit zijn.
jij kunt er toch niks aan doen dat je 8 spuiten hebt gehad bij de tandarts.

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 11:06

goh, herkenbaar...
Wat tanden en kiezen zijn ooit eens afgebroken toen ik met mn gezicht tegen een boom ben geknald nadat mn verzorgpaard er vandoor ging... Ik heb toen heel veel bij de tandarts gezeten, maar ik ging altijd als ik ervandaan kwam mn bed in. En als ik dan na een paar uurtjes wakker werd dan was t weg. Werd namelijk helemaal gek van die tintelingen enzo...
Maar 8 spuiten dat kan inderdaad wel even duren.. succes op je stage!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 11:26

-> MW

Finduilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 11:44

Herkenbaar...! Ben gisteren naar de tandarts geweest, had een gaatje, en is verdoofd.
Geen gevoel meer de helft van me gezicht, tong, lip,kin praten ging nogal moeilijk.
En ik was om 2 uur bij de tandarts.
En ik heb savonds geen avondeten gehad omdat dat nog niet eens lukte..
Het was er tegen 7/8 pas uur uit.
En ik heb de nu nog last van, niet van de verdoving maar van me 'kaak'. Precies waar de verdoving is ingegaan..
Kan iig me mond niet eens ver open doen Tong uitsteken

Mijn moeder ook alleen bij haar was het er al tegen 5/6 uur uit.
Maar ze had dan ook wat minder verdoving als mij gehad Lachen

magicrover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 12:31

Let wel even op met paardrijden en paard verzorgen. Ik heb ook spuiten gehad voor het verstandskiezen trekken en ging met het omdoen van de beenbeschermers tegen de grond. Werd zwart voor de ogen en sterretjes, ben wel even van de wereld geweest. Draven en galopperen zorgde wel voor raar gevoel in mijn hoofd.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 15:30

ai ik mag morgen Haha! moet een gaatje gevuld worden.. normaal doet hij gaatjes niet eens met verdoving (ik heb zelf ook liever een paar seconden pijn dan een dag een lamme wang Knipoog ), maar ben bang dat het nu wel moet. het is namelijk ontstoken geweest en er zit nu een noodvulling in die er nog uit moet, en erop duwen doet nog aardig zeer Scheve mond

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 15:36

Na 2,5 uur beginnen ze uit te werken, dus met ongeveer 3 uur ben je er vanaf.

zelf grvraagd aan de tandarts Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 15:48

dat zou fijn zijn, als het zo snel gaat!
ik heb de laatste keer na zo'n verdoving wel de hele dag met een verdoofde wang gezeten, was 's middags naar de tandarts geweest en toen ik 's avonds ging slapen had ik nog net zo'n scheve mond Haha!

magicrover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 16:30

Nou na mijn bezoekje, was ik er helaas niet vanaf in 3 uur. Je hebt natuurlijk verschillende sterkten.

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 17:07

Ik ben er nu nog niet vanaf..
Maar ik kwijl al niet meer Haha!
Ik ben echt zo uitgelachen, toen ik wou roken, kreeg ik mijn sigaret niet eens in mn mond, dus heb het maar ff gelaten Knipoog

En eten was ook een drama.. En toen ik wou drinken, sijpelde het er gewoon weer uit Knipoog

@ Ireentjuh: Sterkte Haha!

Amina_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:33

Toch wel enkele uurtjes vrees ik; wel opletten dat je niet op je eigen tong bijt .. Clown Knipoog

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:21

jemig 8 spuiten!!
mijn record staat op 6 spuiten, hihi en dat vond ik dan ook wel weer genoeg Nagelbijten / Gniffelen

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:40

Vooral niet op je wang gaan bijten omdat dat zo lekker voelt, want daar krijg je later last van Tong uitsteken Tong uitsteken

Ik had er destijds ook 8, maar bij mij was het vrij snel uitgewerkt op de een of andere manier. Heb nog geluk gehad dan Lachen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 13:21

zo, ik heb het ook lekker gehad!
zonder verdoving Haha! al had ik daar eenmaal in de stoel wel spijt van hoor!!! hij heeft een kwartier lopen boren en doen.. maargoed, heb nu geen last van een scheve smoel Knipoog

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 23:35

ik zal je nog een beetje troosten. Toen ze bij mij 4 kiezen moesten trekken moesten er 2 spuiten bij elke kies. Maar bij mij was het niet goed verdoofd dus nog weer 2 spuiten bij elke kies. In totaal dus 16 spuiten die dag gehad voor 4 kiezen :S

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 23:37

Liever iets teveel verdoving, dan te weinig Nagelbijten / Gniffelen
Ik ben behoorlijk panisch in de tandartsstoel.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 00:39

Verdoving bij gaatjes? Dat is volgens mij niet eens een optie hier Haha!
Binnenkort mag mijn verstand er ook uit Tong uitsteken Gaat nog leuk worden, ik denk dat ik ga pleiten voor een tripje ziekenhuis met algehele narcose.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 00:42

hier wel Haha! Voor mij in elk geval, anders ben ik de stoel uit nog voor dat ze met dat boortje is kunnen komen aanzetten Haha! Met verdoving ben ik iets rustiger maar niet veel, ze is dan ook altijd heeeeuul voorzichtig met me omdatk altijd klaar lig om te gaan lopen Nagelbijten / Gniffelen (ja, panisch voor de tandarts Nagelbijten / Gniffelen) De verdoving werkte bij mij maar een uurtje ofzo? (dus ongeveer een uur nadat ik terug was van de tandarts voelde ik niets meer van de verdoving) en had van die speciale gel of wat dat ook is en een spuit...