Duizelig, moe, geen zin.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arrabel

Duizelig, moe, geen zin.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 15:13

Ik heb dit eigenlijk al langere periode maar de ene keer is het erger dan de andere keer.
Nu heb ik het best weer erg.

Ik ben duizelig, kan cijfertjes niet goed lezen, kan me niet concentreren, heb nergens zin in en ben vooral hartstikke moe, het enige wat ik wil is slapen. Slapen
Soms is het zelfs zo erg dat ik er echt letterlijk ziek van word, pijn in me buik, misselijk en down.

Ik ben hiervoor al een keer naar dokter geweest, ik kreeg toen een bloedonderzoek, waar ze me precies allemaal op getest hebben weet ik niet maar de dokter kwam met de mededeling dat ze niks konden vinden.
Dus ik zit er nog steeds mee, mijn dokter heeft nu maar verzonnen dat het tussen mijn oren zit en daarmee eigenlijk alles afgedaan. Doei!

Herkent iemand deze symtomen?
Wat zou het kunnen zijn??

bambi76

Re: Duizelig, moe, geen zin.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:15

Eet je goed/gezond?

bterlaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:16

Ik herken het symptoom van de onkundige en ongeinteresseerde arts, die alles wat hij/zij niet kan verklaren, tussen de oren van de patient schuift, zeker als je een vrouw bent. Hoe is je bloeddruk? En heb je reacties op dingen die je eet?

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 15:17

Ja, gewoon een boterhammetje in de ochtend, smiddags een paar boterhammen en een soepje en savonds gewoon warm eten, daar kan het volgens mij niet aan liggen.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:18

Komt me bekend voor, maar dan met hoofdpijn....

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 15:21

bterlaan schreef:
Ik herken het symptoom van de onkundige en ongeinteresseerde arts, die alles wat hij/zij niet kan verklaren, tussen de oren van de patient schuift, zeker als je een vrouw bent. Hoe is je bloeddruk? En heb je reacties op dingen die je eet?

Als ik veel chocola eet dan voel ik me beter Haha!
Maar ik kan niet altijd maar chocola eten want dan word ik tonnetje rond.
Voorderest reageer ik volgens mij niet echt op voeding, het is wel erger als ik een avondje doorzak maar dat heeft iedereen denk ik.

Mijn huisarts kan ik echt wel schieten!!
Als ze nou is iets meer de moeite nam om me goed te onderzoeken zou ik misschien geen jaren met dit probleem hoeven rond te lopen!! (oeps.. tranen schieten in me ogen, ook trouwens ee symtoom, ik kan zo om alles janken)
Code
Komt me bekend voor, maar dan met hoofdpijn....

Hoofdpijn heb ik niet echt, wel een heel zwaar hoofd, en soms steken in mijn slaap (niet de slaap van als ik slaap maar de slaap die voor je oor zit) maar dat heb ik wel vaker.
Dat is opeens een stekende pijn maar dat trekt heel snel weer weg.
Laatst bijgewerkt door Arrabel op 06-09-06 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:23

Ik heb enkele weken geleden precies hetzelfde gehad, ook ik ben toen doorgestuurd naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken.
Hier is ook helemaal niets uitgekomen.
Ik ben gewoon enkele keren in het bos van mijn paard afgestapt, zo duizelig dat ik dan ineens werd... was eigenlijk gewoon gevaarlijk.
Ook kreeg ik er spontaan doorbraak bloedingen bij ben uiteindelijk dus 3 weken ongesteld geweest.
Arts kon het niet verklaren, ja misschien dat mijn hormoonhuishouding een beetje van zijn padje af was....

Ik was ook te moe om ook maar iets te doen, s'avonds na het eten viel ik gewoon meteen in slaap op de bank.. niets voor mij...

maar na 3 weken en eindelijk gewoon ongesteld te zijn geworden was bij mij heel het probleem verdwenen, ik voelde mijn eigen ook weer fit, had weer overal zin in...

Dus ik hoop voor jou ook dat je er snel vanaf bent..wel raar dat ze ook bij jou niets hebben gevonden wat er mis zou kunnen zijn..

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 15:29

Ik had liever dat ze wel wat vonden dan kon ik er wat aan doen.
De dingen die ik omschrijf heb ik zeker al 2 jaar last van, dat het vanzelf over gaat denk ik niet.... (ik hoop het wel!)

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:33

ik kan het mijn eigen goed voorstellen, ik was eigenlijk toen gewoon een beetje boos dat ze niets konden vinden...
Het is dan net of je alles zit te verzinnen...
Dat duizelige heb ik soms nog steeds vooral als het warm is en ik span mijn eigen in... daar kunnen ze ook niets tegen doen helaas...

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:41

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad.

Ik heb toen voedingsadvies gekregen van mijn osteopaat en sindsdien voel ik me een stuk beter.
Ik was "verslaafd" aan chocola...voelde me toen indd ook beter..effies dan en daarna zakte ik weer in...
Kan met je bloedsuiker spiegel te maken hebben.

Ik eet nu geen onnatuurlijke suikers meer, (althans zo min mogelijk), geen melkprodukten, geen varkenvlees, geen koffie en alleen kruidenthee en veel water drinken.
Heeft bij mij goed geholpen, als ik me er niet aan hous, zeker als ik veel snoep krijg ik weer dezelfde klachten.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 15:56

Dat is inderdaad een goeie, het kan aan je eetpatroon liggen ook al heb je dat zelf niet eens in de gaten.
Voor mijn paardje heb ik is een osteopaat laten komen en die is er toen ontzettend van opgeknapt.
Dan moet het ook bij mensen werken....

Hoe ging dat bij jouw?
Ging jij naar een osteopaat toe of kwam hij/zij bij jouw?
Hoeland duurt een behandelingen?
Moet je het vaker laten doen?

En... wat kost het??

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 16:06

Ik ging er naar toe vanwege mijn rug en nek.
En bij het intake gesprek kwamen ook de rest van mijn klachten naar voren, ik dacht zelf dat het allemaal met mijn rug en nek te maken had.
Maar er zat dus ook een stukje voeding wat bij mij klachten veroorzaakte.
Ik ga er zelf naar toe. Hij is ongeveer 40 min met me bezig en ik betaal 70 euro.

Ik ga nu om de 3-4 maanden in het begin ben ik vaker geweest, maar dan had met name met mijn rug en nek te maken.
Daar zit ik voor de rest van mijn leven aan vast om dat te laten behandelen.

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 16:12

Jammer dat er niets uit het bloedonderzoek kwam. Ik had ongeveer dezelfde klachten alleen nog met mega dikke lymphe klieren en toen heb ik bloedonderzoek gedaan. Daaruit kwam dat ik ziekte van Pheiffer had. Daarbij waren mijn milt en lever aangetast. Ik heb een aantal weken heel gezond gegeten, geen vet en veel fruit, groente. Ik zou je aanraden om veel vitamine C te eten. Ook in tablet vorm. Succes ermee!!!!

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 16:14

Ik heb misschien ook een idee voor je.
Ik heb een tijdlang klachten gehad doordat ik mijn afvalstoffen vasthield.
Tussen 3 uur 's nachts en 12 's middags voert je lichaam afvalstoffen af.
Dit kan echter door verkeerde voeding geblokkeerd worden.
Bij mij was dit voornamelijk door cafeïne, dus chocola, koffie, cola ed.
Bovendien help je je lichaam een heel groot handje door tot 12 uur 's middags alleen fruit te eten en vruchtensap te drinken.
Een hele omschakeling, ik had er in het begin ook moeite mee, maar ik voel me fantastisch nu.
Je hebt misschien het idee dat je honger hebt als je met fruit ontbijt, maar je kunt tot 12 uur dan ook zoveel fruit eten als je wil!
Van de cafeïne ben ik dus ook af, hoewel af en toe een chocolaatje natuurlijk niet te weerstaan is. Knipoog

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 16:52

Ik ken het helaas... ben alleen niet duizelig, maar wel een raar gevoel in m'n hoofd en slappe spieren. Mijn huisarts zoekt gelukkig wel actief mee, ik kom er bijna nooit en nu opeens vaak dus hij weet dat er wel iets aan de hand is...
Laat je ogen eens onderzoeken. Ik krijg vrijdag nieuwe lenzen, sterkte en cilinder zijn achteruit gegaan en daar kan een deel van m'n klachten door komen.

Edit: ik ben nu ook gestopt met de pil (nou ja, na deze stopweek stop ik), weet niet of het daardoor kan komen maar had al een tijdje last van bijwerkingen. Nu 2x heel licht ongesteld geweest, maar wel een doorbraak bloeding. Dat vind ik ook wel vreemd, dus vandaar dat ik er even mee stop.
Morgen heb ik een afspraak bij een mensendiecktherapeut om te kijken of ik niet (chronisch) hyperventileer.

Lessien_2810

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 20:25

ik heb zoiets ook al idd een paar jaar. tis zooooo rot!

irmaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:21

Ik heb een aantal jaar geleden dezelfde klachten gehad, bij mij zijn ze verdwenen nadat ik zelf brood ben gaan bakken met alleen meel, zout, water en gist. Waarschijnlijk kan ik niet tegen broodverbeteraars die de meeste bakkers er aan toevoegen.

Helaas zijn veel van bovenstaande klachten in het afgelopen jaar teruggekomen, dit keer veroorzaakt door de ziekte van Lyme Boos!
De ziekte van Lyme is niet eenvoudig op te sporen met een bloedtest, deze bestaan wel maar zijn niet al te betrouwbaar (een negatieve test wil niet perse zeggen dat je het niet hebt).
Voor informatie over de ziekte van Lyme zie:

http://www.borreliose.nl
http://www.lymenet.nl
http://www.lymemed.nl

En voor een symptomenchecklist zie:
http://www.lymemed.nl/protocollen/checklist.pdf

Let wel: bij iedereen zijn de symptomen weer anders.

Succes met jullie zoektocht.