wie heeft dat nog meer gehad en hoelang duurt het, voordat het over is.
ik ben erg ongeduldig ik weet het.
Zit nu zo,n 3 weken in de tape,(dit word me 4e week) waarvan 10 dagen in gips.Moet volgende week terug voor nieuwe tape en dan over 2 weken weer. Ik ben zo bang dat ik na die 4 weken als nog in het gips moet, vanwege die botbreuk. Ik voel regelmatig iets scharnieren zeg maar. Volgens de fisio hoort dat erbij. Ben het zo enorm zat, wil weer aan de slag.
Ik heb ze gescheurt trouwens, maar ik zit met die botbreuk in me maag. Op de foto zag het eruit als een kwartje (hihi 20 eurocent) Maar doordat het zo strak zit ingetape kon dat geen kwaad.
) waren mijn enkelbanden afgescheurd en was er een stuk bot afgebrokkeld in mijn enkel. Het heeft uiteindelijk erg lang geduurd eer het weer helemaal hersteld was. Ik geloof dat ik toch wel een week of 8 in het gips heb gezeten en daarna nog heel erg lang in de tape.
) finaal doormidden.. Heb ook gips gehad en daarna nog heel lang tape. Achteraf bleek dat ook mijn enkelgewricht helemaal kapot was, hadden ze 'over het hoofd gezien'. Heb er nog steeds heel veel last van, en mn enkel is nog steeds (na 3 jaar) dik en een heel zwakke plek, kan niks hebben. Is niks meer aan te veranderen helaas..
, iets voelt schuiven. Persoonlijk denk ik aan dat stukje bot wat afgebroken is. En net wat jullie ook al schrijven, iedereen hoor je dat het een zwakke plek blijft. ben ik lekker mee in me werk. Op drukke dagen ren en vlieg ik heen en weer, buk en draai alle kanten op