Wat gebeurd er wanneer je krullend haar permanent?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caritas

Wat gebeurd er wanneer je krullend haar permanent?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 13:17

Zoals in subject tekst vermeld, wat gebeurd er wanneer je krullen van jezelf hebt en je een permanent laat zetten door de kapper? Zo'n permanent wordt na verloop van tijd minder, zakt uit als het ware, komt dan je eigen krul weer door of is je haar dan ineens stijl?

Esmeralda

Re: Wat gebeurd er wanneer je krullend haar permanent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 13:24

als je krullen van jezelf heb, zullen die er wel in blijven. Maar waarom permanent als je zelf krullen heb!!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 13:25

Ik hoef geen permanent hoor, maar ik vroeg het me gewoon af. Haha!

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 19:03

van mezelf heb ik heel erg slag in me haar en nu heb ik al paar keer permanentje gehad ..
de krullen zakken op een gegeven moment meer uit en beginnen als het ware wat uit te groeien ... daarna krijg je gewoon je oude haar weer terug , bij mij dus slag.

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 19:43

Ik had van mezelf echt stijl haar, als ik me haar met een krultang + veel moes deed dan had ik na een uur weer stijl haar..
Maar ik moest persé krullen Vork Dus heb permanent laten zetten en heb er echt verschrikkelijk veel spijt van!
De achterkant was helemaal verbrand en mijn voorpluk was stijl Verward Was iets verkeerd gegaan (Ben bij een thuiskapper geweest).

Nu anderhalfjaar later heb ik een verschrikkelijk lelijke slag in me haar.. Als het net gewassen is krijg ik weer zo'n lelijke slag met de stijltang wel goed te krijgen maar daar word het haar ook niet beter op..

Mijn zus heeft ook permanent laten zetten en dat vond ik echt heel mooi, dat groeit er nu ook uit aan de boven kant is het stijl en de onderkant krult nog..
Ik zou willen dat ik dat zo had gehad Lachen

*Edit* Zie net dat ik de tekst verkeerd gelezen heb en dit er niets mee te maken heeft Blond

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 17:30

Nassie schreef:
Ik had van mezelf echt stijl haar, als ik me haar met een krultang + veel moes deed dan had ik na een uur weer stijl haar..
Maar ik moest persé krullen Vork Dus heb permanent laten zetten en heb er echt verschrikkelijk veel spijt van!
De achterkant was helemaal verbrand en mijn voorpluk was stijl Verward Was iets verkeerd gegaan (Ben bij een thuiskapper geweest).

Nu anderhalfjaar later heb ik een verschrikkelijk lelijke slag in me haar.. Als het net gewassen is krijg ik weer zo'n lelijke slag met de stijltang wel goed te krijgen maar daar word het haar ook niet beter op..
]

Dan heeft de kapper iets flink verkeerd gedaan, oeps Ach gut