ik slik al een aantal jaren de pil. Namelijk microgynon 30. Ik heb ook al vaker door geslikt. Daar is ook niks mee. Maar normaal dan slik ik een hele strip door en maar 1 keer. DUs dat ik gewoon 1 keer niet ongesteld word. Dus 2 maanden slik.
Maar nu heb ik een klein probleem waar ik me niet echt fijn onder voel.
Ik heb nu al 2 keer achter elkaar doorgeslikt ( normaal slik ik dus niet meer als 1 keer door ) Maar dit kwam omdat mijn vakantie ertussen viel. Nu wilde ik eigenlijk na deze 2 keer doorslikken gewoon ongesteld worden. Maar nu blijkt dat we met school op introductie(overlevings)kamp gaan. En dan zou ik net ongesteld zijn. Dit zie ik dus niet zitten. daarom wilde ik het volgende doen..
Ik stop op de woensdag met de pil en moet op de woensdag dus ook normaal beginnen. Ik heb dus nu doorgeslikt , en normaal zou ik dan gewoon weer een hele strip, dus hele 3 weken doorslikken. Nu vroeg ik me af of het kon dat ik nu dus een week doorslik en dan a.s woensdag (als ik dus eigenlijk weer met de pil zou moeten beginne als ik nie had doorgeslikt) stop met slikken ( dus de strip niet afmaak)
Kan dit, is de pil dan nog veilig , geef dat egen problemen?
Oh asjeblief iemand help mij...