Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AlleJan schreef:Vroeg op bed, vroeg eruit, lekker veel tussendoortjes eten
Als dat niet helpt je laten testen op pfeiffer, zoals xxSanne ook al zei
meisje23 schreef:
Tamaartje22:
hoe gaat het nu met jou dan??wel goed eten he??haha moet je horen wie het zegt, klinkt zo makkelijk he??maar dat valt vies tegen helaas, maargoed dat is voor mensen zonder een eetstoornis ook wel heel moeilijk te begrijpen denk ik, logisch eigenlijk.....
maar jij ook weer bedankt voor het reageren!!
meisje23 schreef:Tamaartje22:
ik probeer wel zoveel mogelijk iedere dag hetzelfde te eten, of naja ik bedoel gelijke hoeveelheden, ook al eet ik een keer teveel (eetbui)dan compenseer ik dat niet meer de volgende dag, jij wel??want dan is het helemaal logisch dat je de ene dag moeier bent dan de andere.....
eigenlijk moet ik nu de rem erop gooien en minder gaan rijden, maar dat kan even niet, rij iedere dag pablo intensief(rijd ik wedstrijden mee)om de dag rij ik een 3 jarige, en ben net deze week begonnen 3 paarden zadelmak te maken dus die kan ik ook niet zo laten staan, dan zit ik straks helemaal met de problemen...
verder werk ik niet en zit ik ook niet op school, mede door de eetstoornis, maar heb mijn handen hier al vol aan, en wil dit niet opgeven dan voel ik me helemaal een niksnut als je begrijpt wat ik bedoel....