Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Buitenzorg schreef:Een zwangerschapstest registeert het aanwezige HCG-hormoon in je urine als je zwanger bent.
Dit hormoon wordt aangemaakt door het bevruchte en ingenestelde eitje. In tijdstermen, 1 dag overtijd...
Als je niet zwanger wil zijn, zou ik niet wachten op de mogelijkheid om te testen, maar een MAP halen...
Succes!
_Dunja_ schreef:Je kan al eerder testen dan dat je ongesteld moet worden en soms kun je dan inderdaad al een juiste uitslag krijgen dat je zwanger bent.
Maar betrouwbaar is die dan niet echt.
Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was (maart dit jaar) toen was ik al overtijd en toch adviseerde mijn huisarts om het een week later nog een keer te testen (voor de zekerheid).
Sterkte met het wachten.
Maar je zegt dat je 2 keer de pil bent vergeten was dat ook precies de dagen dat je zwanger hebt kunnen worden?
Of zat er meer dan een week tussen?
Zonnebloem schreef:[
[/quote]
Dat was in mijn "vruchtbare" periode ja. 1x helemaal vergeten en 1x heb ik hem binnen 12 uur nog genomen. Ik weet dat dit erg stom was, dus ik hoop dat jullie dat niet meer zeggen....
Ben er normaal erg precies in, weet niet waarom ik nu zo stom bezig ben geweest...
milo schreef:wat is de meest vruchtbare periode dan? ik ben hem in de eerste weeek vergeten.. een week geleden..