gezonde manier om af te vallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellex

gezonde manier om af te vallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 16:58

Hallo,
toen ik deze zomer voor 6,5 weken in frankrijk was zijn er ongemerkt een aantal kilo's bij gekomen...nou is dat ook spier, maar ook een gedeelte vet. En deze kilo's wil ik er zeer graag weer af. Weet iemand een gezonde manier om af te vallen??

Dit doe ik al:
1. Sporten
2. Geen vet eten
3. Zo gezond mogelijk eten

Dribbel

Re: gezonde manier om af te vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:05

Kleine porties eten. Geen toetje. Geen snoep. Geen chips of zoutjes.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:06

En geen honger lijden. Dat is alleen maar slecht. Veel water drinken.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:07

geen vet of suiker, en lekker veel bewegen.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:06

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:22

Ik zelf denk dat je gewoon goed moet bewegen en niet eten totdat je vol zit maar net even eerder stoppen.
Veel water drinken is ook goed.

Ik houd zelf niet van dieeten ik geloof niet in al die snelle afval methode's volgens mij kan dat nooit goed zijn voor een mens..

AlleJan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:41

Eens in de 2 dagen sporten (of vaker), geen tussendoortjes, goed ontbijten, 's middags warm eten en 's avonds zo weinig mogelijk eten. Aangezien je 's nachts weinig energie gebruikt in vergelijking met overdag, is het beter om 's avonds minder te eten dan de rest van de dag Lachen

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:41

Je kunt misschien het PUNTENDIEET ofzoiets heet dat doen. Ik geloof dat het wel goed werkt! Haha! Er is vast wel een site over... Even googlen dus Knipoog

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:18

Dieten werken niet Bloos Het is maar hoelang iemand het volhoud en 9 van de 10 vallen direct terug in het oude eetpatroon en de onnodige kilo`s vliegen er weer aan.

Je kan beter 3x daags gezond eten, overvloed aan suikers (denk aan snoepgoed, frisdranken etc) links laten liggen en neem gezonde tussendoortjes (bijv. fruit). Bewegen is altijd belangrijk, als je weet met het sporten hoeveel calorien je verbrand weet je ongeveer ook wat je dagelijks binnen mag krijgen.

Verder is het belangrijk rustig te eten, goed kauwen en ook genoeg te eten. Veel drinken voorkomt een honger gevoel en vooral bewegen. Zo te zien ben je al op de goede weg, laat dat extra`s staan..

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:46

RUBYWHITE schreef:
Dieten werken niet Bloos Het is maar hoelang iemand het volhoud en 9 van de 10 vallen direct terug in het oude eetpatroon en de onnodige kilo`s vliegen er weer aan.

Je kan beter 3x daags gezond eten, overvloed aan suikers (denk aan snoepgoed, frisdranken etc) links laten liggen en neem gezonde tussendoortjes (bijv. fruit). Bewegen is altijd belangrijk, als je weet met het sporten hoeveel calorien je verbrand weet je ongeveer ook wat je dagelijks binnen mag krijgen.

Verder is het belangrijk rustig te eten, goed kauwen en ook genoeg te eten. Veel drinken voorkomt een honger gevoel en vooral bewegen. Zo te zien ben je al op de goede weg, laat dat extra`s staan..

Als ook dat dieet niet bij haar werkt dan zal inderdaad dit wel de beste optie zijn Knipoog

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:32

Het punten dieet veroorzaakt in mijn ogen bij de meeste mensen een obsessie voor eten. Ik heb collega`s die lopen met de lijst door de kantine heen om te kijken wat wel en wat niet mag. Maar in de pauze rennen ze wel naar de automaat voor een mars Tong uitsteken

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 17:21