Eerste keer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Black_jack

Eerste keer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 19:20

Ik ben dus deze vakantie voor het eerst naar bed gegaan... maar dat was een one-night met een jongen uit spanje die ik nooit meer zal zien... en ik weet niet of ik mezelf hier goed aan heb gedaan... ik zit dus nog een beetje in de knoop met mezelf, en ik wil het liever aan niemand vertellen omdat ik bang ben dat ik raar wordt aangekeken...

Preddy

Re: Eerste keer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 19:23

Hoezo zou je raar worden aangekeken? Het is natuurlijk je eerst keer, maar heb je er spijt van dan? Ik hoop voor je dat je er met je volle verstand bij bent geweest, en niet onder invloed van bv alcohol want dan kan ik me voorstellen dat het een beetje naar is om er aan terug te denken. Je hoeft het toch aan niemand te vertellen?

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 21:36

Mijn keuze zou het niet zijn, maar ik ken genoeg mensen die het wel gedaan hebben. Niemand heeft het recht jou er vreemd op aan te kijken, het is jouw keuze geweest, en daar heeft verder niemand iets mee te maken.
Verder denk ik dat je er misschien niet teveel meer bij stil moet staan en je er ook niet druk meer over moet maken. Die jongen zie je immers (helaas?) niet weer. Als je ermee in je hoofd blijft zitten zou ik er toch met een goede vriend of vriendin over praten.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:32

Sja, het is gebeurt, dus terugdraaien kan niet meer. Maar je bent toch niet verplicht het aan iemand te vertellen?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 23:18

Of je er spijt van moet hebben.. ach het is jouw keus geweest, al dan niet onder invloed van wat dan ook. Zolang je er met een fijn gevoel op terug kan kijken (hoop dat het toch leuk is geweest) zou ik proberen er een niet al te groot probleem van te maken, het is nou eenmaal gebeurd, er is niets meer aan te doen, en je weet nu hoe het is en of je het wel of niet nog eens op een dergelijke manier wil doen Lachen

Black_jack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 12:04

dank jullie wel voor het advies

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 20:09

je moet niet denken aan andere en daar jouw mening door vormen.
sta je er zelf achter en heb je geen spijt, mooi toch!
andere hebben toch altijd wel een mening wat je ook doet..

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 22:13

Meis als er iets onzinnig is in dit geval dan is het wel spijt hebben.

Waarschijnlijk op dat meoment wilde je het graan en ik hoop dat het fijn was en een met een leuke knul. Geeft niks, niet iedereen zijn eerste keer is een sprookje sterker nog .. dat heeft bijna niemand.

Je bent een ervaring rijker .. dus je hebt ervaring gewonnen en je maagdelijkheid verloren.

Niet mee zitten hoor, als jij het op dat moment wilde en het was een leuke ervarind heb je niks om spijt over te hebben.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 11:17

Toch wel veilig he? Scheve mond

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:24

Toeties schreef:
Toch wel veilig he? Scheve mond

dat was toch niet de vraag Rolleyes

niemand mag voor jou bepalen wat je wel en niet wilt doen. Jij wilde dit op dat moment, ik hoop dat je ervan hebt genoten en er met goede gedachten aan terug zult denken Ja

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 12:49

Nja was bezorgd, sorry. sjoi...

bovendien als ze het niet veilig gedaan zou hebben, zou ik haar wel raar aankijken zoals zij dat noemt.

AlleJan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:05

Ik begrijp dat je in de knoop zit met je gevoelens, aangezien het me leuker lijkt om het de eerste keer te doen met iemand waar je erg veel van houdt. Maarja, je kan het niet terugdraaien Knipoog Probeer van deze speciale ervaring te leren, en je er niet schuldig onder te voelen. Daarnaast kan je er best met anderen over praten; je bent vast niet de enige Lachen

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:37

precies ik zou de eerste keer nooit een one night stand hebben gewild, liever iemand die je al langer kent vertrouwd en waar meer gevoelens bij komen kijken, maar dat is ieder zijn eigen natuurlijk.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 14:37

ik begrijp dat je met jezelf in de knoop zit, maar als het fijn was, zou ik er gewoon met plezier aan terug denken, zo niet, bedenk dan dat bij bijna niemand de eerste keer een sprookje was
!!!

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 17:02

Ja vind ik ook, je hebt er niks aan om er spijt van te hebben en er heel lang mee te zitten want het is nu eenmaal gebeurt, en je wou het op dat moment zelf lijkt me, ik zou er met een fijne heringering aan terug denken, en zoals zonnebloem al zegt, bij bijna niemand is de eerste keer erg fijn...