Ik had ook zon oorbel boven in mn oor en kreeg ook net als jij zo'n bult. Ik heb hem er gelukkig op tijd uitgehaald want bij mij is het wel weggetrokken.
Toen heb ik ook een neuspiercing laten zetten maar weer kreeg ik daar ook een soort bobbel, dus ik had hem er maar meteen uitgehaald omdat ik dus bang was dat die bleef zitten 
Gelukkig zie je daar niks meer van.
Ik heb toen idd ook nog over dat plastic na gedacht maar ik durfde het toch niet aan omdat ik niemand kende die dat had zeg maar.
Het rare vind ik dat ik wel gewoon 2 gaatjes in ieder oor heb en een tongpiercing en dat wel goed gaat gewoon. En met die neuspiercing en die oorbel boven dus niet.
Mijn moeder heeft trouwens wel zon allergie [ voor die metalen ofzo hoe noem je dat?
]
En die kan dus alleen tegen écht goud ofzo maar volgens mij heeft zij ook wel eens van dat plastic gehad maar dat werkte volgens mij niet. [ bij haar gewone oorbellen].
Verder heb ik er eigelijk nooit iemand over gehoort..
[edit] zie nu de link en volgens mij had mn moeder niet hetzelfde als dit op de link. Ziet er wel goed uit trouwens maar ik weet er verder niks over