Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paardje2005 schreef:heb je ze bij jou ook een test gedaan waar ze de hersenactivitei meten? daar had mijn moeder het over.
mijn moeder haalt zich de raarste dingen in haar hoofd, daarom wil ik mijn zus ook mee hebben en niet mijn moeder. weet ik nou al, mijn moeder doet het word en ik zit er voor jan l*l bij.
over een rechte lijn lopen kan ik niet, is dit erg?
nd423 schreef:Ja ik ook, was blij dat ik geen versleten ondergoed aanhadDe volgende keer een hempje aangetrokken over mijn BH, dat voelt toch wat minder bloot
paardje2005 schreef:heb je ze bij jou ook een test gedaan waar ze de hersenactivitei meten? daar had mijn moeder het over.
mijn moeder haalt zich de raarste dingen in haar hoofd, daarom wil ik mijn zus ook mee hebben en niet mijn moeder. weet ik nou al, mijn moeder doet het word en ik zit er voor jan l*l bij.
over een rechte lijn lopen kan ik niet, is dit erg?
De neuroloog heeft die onderzoeken bij mij laten doen nadat ik eerst bij de neuroloog ben geweest. De eerste keer dat je bij de neuroloog komt, krijg je dit in ieder geval nog niet.
Hij/zij gaat je o.a. je reflexen bekijken met een hamertje tikken op je knie etc. Op een been hinkelen, etc, etc, etc. allemaal pijnloos. Het is niet erg wanneer je iets niet kan, maar uit het totaal beeld kunnen hun afleiden of er iets niet helemaal in orde is en dan zullen ze je inplannen voor meer tests.
Ik hoop voor je dat ze niets vinden
Citaat:Bij mij is dit meteen gedaan.Ook de 1e keer een hersenfilmpje, MRI scan en CT scan.Dus is per persoon verschillend.
paardje2005 schreef:hoi,
migraine heb ik al mijn hele leven. en ben aan de pil gegaan omdat ik voor die tijd tijdens mijn ongesteld had bijna een week migraine had.en was 1 keer in de 3 week ongesteld.....
ik ben al bij mijn 3 betablokker die nog steeds niets helpt. ook heb ik nu immigran neusspray, omdat ik asperines uitkots. maxaltheb ik ook gehad en hielp niks.
paardje2005 schreef:Naar jaren wachten is het eindelijk zover. Ik mag naar de neuroloog.
Na tijden als proefkonijn te hebben gediend met de raarste medicijnen, waar menig mens zijn wenkbrauwen bij ophaalt. Mag ik eindelijk naar de neuroloog.want mijn huisarts weet zich geen raad meer.
Ik ben al zo lang ik mij kan herinneren hoofdpijn/migraine patiënt. En de laatste jaren word het maar erger en erger en het beïnvloed mijn hele leven. Ik heb soms wel 3/4 keer in de week migraine.
In principe geen ramp, als je de hele dag op bed kan liggen. Maar als er geld in het laatje moet komen is het een ander verhaal.
Goed nou zou ik graag van lotgenoten willen weten of zij bij de neuroloog zijn geweest.
Wat wordt daar gedaan?? Hebben jullie iemand mee gehad om je "hand" vast te houden.
Mijn moeder wil absoluut niet dat ik alleen ga. Het maakt mij niet zoveel uit. Mijn moeder vindt een bezoek aan de neuroloog heftig, en denkt dat er iemand nodig is voor de ondersteuning.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.