Ik moet helaas naar het ziekenhuis naar de kaakchirurg...
Dit ging eraan vooraf:
Ik had begin augustus kiespijn en ben naar de tandarts gegaan. Die concludeerde dat de vulling had gelekt in de zenuw en dat er etter tussen de kiezen was gaan zitten.
Nou afijn..hij een zenuwbehandeling gedaan (moest eerst 18!! spuiten geven wilde het verdoofd zijn!)
En een noodvulling erop gedaan, ik ging namelijk 3 dagen erna op vakantie.
De verdoving was om half 3 in de middag gezet en pas na half 10 in de avond uitgewerkt!
Nu moest ik afgelopen maandag terug komen om de noodvulling te vervangen voor een echte vulling.
Nou dus hij de zwaarste verdoving gezet en geprobeerd om het watje dat in mijn kies zat eruit te trekken.
Helaas ben ik helemaal nog niet verdoofd geweest, ook niet ondanks zijn zwaarste verdoving!
Omdat de pijn niet uit te staan was heeft hij snel alles dichtgemaakt met wederom een noodvulling en durfde niet verder.
Nu staat hij voor een raadsel en weet zeker dat er meer aan de hand is als alleen een ontstoken kaak.
Punt 1: Ik liet me de 1e keer moeilijk verdoven en was de verdoving extreem laat uitgewerkt (volgens het boekje moet hij binnen 2,5 uur zijn uitgewerkt!)
punt 2: Hij ziet een raar zwart vlekje op de rontgenfoto!
punt 3: Hij voelt een rare bubbel bij mijn kaak/oor
punt 4: Ik heb een superontstoken oor aan dezelfde kant als mijn ontstoken tand
punt 5: De 2e keer heeft hij me helemaal niets kunnen verdoven
Dus nu ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis!!

Best wel kl*te aangezien ik al zo bang ben voor naalden en ziekenhuizen.
Heeft iemand ervaring bij de kaakchirurg?
Hoe gaat het er een beetje aan toe? Helpt hij je gelijk of kijkt hij de 1ex?
Mag hij ook narcose geven indien nodig?
Ik zie er ontzettend tegenop!

duss...reacties zijn welkom