Naar de tandarts geweest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nijntjepluis

Naar de tandarts geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 16:16

Omdat ik de vorige keer dat ik daar was 50 minuten moest wachten, toog ik 2 minuten voor tijd naar de tandarts (het is vlak bij mijn huis). En wonder boven wonder was ik direct aan de beurt.
De vorige keer 15 juni werd er een KLEIN gaatje geconstateerd. Het kon pas vandaag gevuld worden. Begint ze vandaag zo ow zit wel een bichen moelijke plek. (Ja het is Duitse) Zou ik hem trekken? Ja daag, ik kom om een klein gaatje te vullen. Bovendien was het nog niet eens mijn verstand kies, nee de van achter naar voren getel de derde. Ik kan me om zulke dingen zo druk maken en tegelijkertijd durf je er ook niet zo goed iets van te zeggen. Nou ja het gaatje is gevuld en ik hoef gelukkig pas over een half jaar weer te komen.

tandenfee

Re: Naar de tandarts geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 00:17

Als het de derde "grote"kies is, dan is dat zeker een verstandskies! Je hebt in totaal 8 tanden en kiezen in 1/4 van je gebit. voortand, snijtand, hoektand, 2 kleine kiezen( premolaren) en drie grote kiezen( molaren)!!!! En ik ben een tandenfee!:-)

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 00:45

Dan heeft de tandenfee het volgens mij toch verkeerd. Tong uitsteken
Aangezien ze schrijft als je van achter naar voren telt is het de 3e kies. En dat is dus een premolaar als ik je tekst goed begrijp. Knipoog

TS, sterkte met je tanden en gelukkig is ie niet getrokken. Knipoog

tandenfee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 14:13

haha je hebt gelijk! beter lezen Lachen)))

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 18:46

Nou, heel eerlijk gezegd zou ik niet blij zijn met een tandarts die er voor zou kiezen om een kies te trekken omdat het gaatje voor hem/haar toevallig op een niet zo fijne plek zit....

Preddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 19:28

Euh nee, ik zou opzoek gaan naar een goede tandarts die nog een gaatje voor je vrij heeft Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 09:40

ik moet 4 september weer naar de tandarts ben er als de dood voor