Hallo, K heb van mijzelf al hele erge gezondheids problemen.. k loop al 2jaar op 't ziekenhuis omdat ik onverklaarbaar flauwval.. Zo ook in mei voor een auto.. Dit is echt heel eng.. en buitenrijden met m'n paardje mag ik dus ook niet meer alleen.. mijn hobby stoppen wil ik niet! Maar gistermiddag voelde ik ineens veel pijn op mn been arm en dijbeen.. daar zitten 3 groten plekken.. die lijken op brandwonden.. maar hoe het er komt weet ik niet.. dus echt brandwonden zullen het niet zijn.. maar zo ziet het eruit.. op internet is er niets over te vinden.. of ik heb in ieder geval niets gevonden.. m'n moeder wil nog niet naar de dokter.. het doet veel zeer en de huid erom heen gaat er ook langzaam maar zeker steeds meer af.. echt todat het gaat bloeden en dat je rode huid ziet.. Weet iemand een site of informatie hierover? Of weet iemand wat het is? Of zeggen jullie gelijk naar de dokter..? De wonden zijn behoorlijk.. 6cm ongeveer.. Ik hoop dat iemand iets heeft.. dit doet veel zeer Bedankt alvast!
Waarom wil je moeder niet naar de dokter?? Ik zou zeker gaan, vooral omdat ze best groot zijn en pijn doen. Ik zou iig de HAP bellen voor telefonisch advies.
Waarom wil je moeder niet naar de dokter?? Ik zou zeker gaan, vooral omdat ze best groot zijn en pijn doen. Ik zou iig de HAP bellen voor telefonisch advies.
inderdaad en misschien willen ze wel dat je komt om het te laten zien.
ben je ook geprikt door een of ander beest? Dan kan het zijn dat je wondroos hebt. Noem ook maar wat hoor. Maar een pijnlijke rode plek kan daar van komen
ben je soms met blote benen langst planten gelopen, weet dat als je met bepaalde planten in aanraking komt hier vrij heftige reactie's op kunt krijgen.
Ben net trug van de dokterspost.. doordat m'n overbuurvrouw dacht dat het wondroos was.. en dat was het idd! Dat is een infectie in de onderhuid Nu heb ik infuus gehad.. en antibiotica Alsnog bedankt voor alles!