Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

...
Heb ik ook wel is last van.
Nu niet meer denk ik, maar half jaartje terug ofzo regelmatig.
(ja vraag me niet hoe ik het voor elkaar kreeg, want normaal at ik ongeveer een half bordje) en daarna nóg honger.
je bent ook pas 14, groei je nog wel een stuk
.
... 
Kimmie_Paard schreef:ben nou echt vet misselijk terwijl ik net honger had:P..
Nathalie schreef:Nou ik ben hiervoor vanochtend naar de dokter geweest... Heb dit gevoel nog nooit eerder gehad. Maar ik krijg dan zon erge honger dat mijn maag en slokdarm gewoon pijn doen (soort brandend gevoel)
Kan dus schijnbaar ook door stress komen, en als je niet goed eet. (ik eet heel onregelmatig, moet nu van de dok 5 x per dag eten rond dezelfde tijd en dan kijken of het beter wordt)
Karoliefje_ schreef:Ik heb het als ik ongesteld ben, Probeer als je honger hebt iets te gaan doen. behalve eteKimmie_Paard schreef:ben nou echt vet misselijk terwijl ik net honger had:P..
Wat open jij af en toch vage topics. Ik tem, dit hoort niet bij Het leven zonder paarden!
wss gewoon een rare kwaal Nathalie schreef:Nou ik ben hiervoor vanochtend naar de dokter geweest... Heb dit gevoel nog nooit eerder gehad. Maar ik krijg dan zon erge honger dat mijn maag en slokdarm gewoon pijn doen (soort brandend gevoel)
Kan dus schijnbaar ook door stress komen, en als je niet goed eet. (ik eet heel onregelmatig, moet nu van de dok 5 x per dag eten rond dezelfde tijd en dan kijken of het beter wordt)

Misser schreef:Nathalie schreef:Nou ik ben hiervoor vanochtend naar de dokter geweest... Heb dit gevoel nog nooit eerder gehad. Maar ik krijg dan zon erge honger dat mijn maag en slokdarm gewoon pijn doen (soort brandend gevoel)
Is dat niet je maagzuur waar je dan last van hebt? Ik moet ook om de 2/3 uur eten, anders krijg ik last van m'n maag en word ik heel flauw.
Kan het niet goed uitleggen, krijg een heeeel erg leeg gevoel in mijn maag en slokdarm, en als ik dat `negeer` dan begint het te branden. Maar als ik dan in ene begin te eten, dan krijg ik mezelf niet meer `vol` (voor mn gevoel dan) met als gevolg dat ik me zelf helemaal misselijk eet en alles er weer uitkomt, maar nog steeds heb ik een leeg gevoel.
Erg vervelend!
niet dat ik zwaar ben en dat wil ik graag zo houden
haha