Meissie17 schreef:Ik heb ook een zo matras en ze liggen echt heerlijk zo zacht en ze vormen echt helemaal naar je lichaam het zijn echt fijne matrasse.
Alleen 1 nadeel is dat je ze om de 2 weken moet omdraaien omdat anders de vorm er in blijft staan
Hmmm vreemd, zo'n matras heeft maar 1 bovenkant en in de winkel werd mij gezegd dat het matras niet omgekeerd hoeft/mag worden. Ik heb ook totaal niet dat de vorm erin blijft staan en ik heb het matras toch alweer een jaartje of 3. Het matras is van koud/traagschuim en dat heeft juist de eigenschap dat, als jou gewicht eraf is, weer terug te komen in de oorspronkelijke vorm. Pas als je er weer op gaat liggen, vormt het zich weer naar jou lichaamsgewicht/warmte....
Ik zweer er ook bij. Het is totaal niet zweterig. Ik heb een probleemrug, sinds ik op dit matras slaap is de pijn een heel stuk minder geworden. Het ligt gewoon heerlijk, lekker zacht, maar niet tè. Het geeft gewoon goed steun, daar waar het moet. Gewoon eens proberen in een winkel. Lekker even op gaan liggen, vooral op je zij, dan voel je echt wat ze bedoelen met aanpassen aan jou lichaam...