Daarnaast kan ik me heel erg kwaad maken om wat de tandarts zegt tegen mijn moeder als ik daar met mijn mond open in de stoel lig. De laatste keer was ik namelijk strontverkouden, wat ik gezegt had van te voren. Op een gegeven moment krijg ik bijna geen adem, juist als hij aan het boren is. Stik haast, vraagt mijn moeder of hij even kan stoppen. "Nergens voor nodig, ze is gewoon boos" Ja toen wel, en vervolgens de afzuigslang achter in mijn keel stoppen waarnaar ik me volgens hem aan stel terwijl ik probeer mijn eten niet uit te kotsen.
Sinds die gaatjes gevult zijn heb ik vreselijke last van mijn kiezen, aan 1 stuk door. Ik moet dus eigenlijk opnieuw naar de tandarts.
Maar de laatste paar keren, heb ik de tandarts een aantal keren gebeten, de assistente een klap verkocht en minstens een paar keer een trap gegeven. Het is dus niet alleen uit eigen belang

Maargoed, ik woon in het Noorden ik heb uren op google gezocht maar de dicht bij zijnde die ik kon vinden was in Rotterdam. Kent iemand eentje iets meer in de buurt die ook nog mensen aan neemt?